Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو محمدی، مدیر درمانگاه شبانه‌روزی «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، گفت: این درمانگاه همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در راستای اجرای نیت واقف، به اهالی ۳۲ روستای موقوفه‌ای بسته درمان و سلامت توزیع می‌کند.
مدیر درمانگاه شبانه‌روزی «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه افزود: همزمان با ایام الله دهه فجر به 60 نفر از نیازمندان 32 روستای موقوفه‌ای بهاء‌الملک بسته سلامت و درمان اعطا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه روستا و شهرهای همدان، کبودراهنگ، بهار و فامنین تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی درمانگاه موقوفه‌ای بهاءالملک هستند، ابراز کرد: این بسته سلامت با هزینه 50 هزار تومان شامل اقلام نیازمند روزمزه شامل پماد AD، خمیر دندان و مسواک، ویتامین ث و ... است.
محمدی با اشاره به این که در این درمانگاه خدمات درمانی سطح ۱ و ۲ به بیماران ارائه می‌شود، افزود: درمانگاه موقوفه بهاالملک شامل بخش‌های متخصص قلب، دندان پزشکی، مامایی، پزشک عمومی، تزریقات و سرم تراپی است.
مدیر درمانگاه شبانه‌روزی «موقوفه بهاء‌الملک» اعتمادیه ابراز کرد: همزمان با این این ایام، علاوه با ویزیت رایگان بیماران نیازمند 32 روستا، دارو و درمان رایگان نیز در خدمت بیماران نیازمند این روستا‌ها قرار می‌گیرد.
وی اظهار کرد: از ابتدای دهه فجر تا به اکنون 500 نفر از بیماران نیازمند روستا‌های موقوفه‌ای بها الملک تحت ویزیت، دارو و در مان رایگان قرار گرفته اند همچنین به 23 نفر از بیماران صعب العلاج این 32 روستا مبلغ یک میلیون تومان کمک نقدی ارائه شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان بسته درمان خدمات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۸۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی

محمد مهدی ناصحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ افزود: سازمان بیمه سلامت برای بیماران خاص نیازمند تجهیزات حرکتی، تا سقف ۲۵ میلیون تومان از محل صندوق بیماران خاص برای تهیه دست و پای کربنی پرداخت می‌کند، اما برای سایر افرادی که در سوانح و تصادفات دچار قطع عضو می‌شوند سهم هر دستگاه تقسیم شده است و توافقاتی با محوریت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صورت گرفته که بر اساس ابلاغ این معاونت سهم بیمه سلامت ۳۰ درصد و سهم سازمان بهزیستی ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است که ما منتظر اجرایی شدن این مصوبه در سال جاری هستیم. وی ادامه داد: قرار است سازمان بهزیستی متولی این امر باشد تا دست و پای کربنی که در شرکت‌های دانش بنیان داخلی تولید شدند بر اساس این مصوبه مورد حمایت قرار گیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای کربنی
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • اجرایی شدن پوشش بیمه‌ای دست و پای کربنی
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد