Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@21:28:56 GMT

جزئیات برنامه‌ریزی برای کاهش خاموشی در تابستان ۹۸

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۳۹۶۸۴

وزیر نیرو درباره برنامه‌های وزارت نیرو به منظور کاهش خاموشی در تابستان ۹۸ گفت: از چند ماه قبل با برنامه‌ریزی افزون بر ۸۰۰۰ مگاوات کمبود برق را با تولید بیش‌تر در قالب ۲۷ نیروگاه سیکل ترکیبی در نقاط مختلف جبران کرده‌ایم و که مدیریت مصرف در قالب ۱۱ برنامه تدارک دیده شده برای اصلاح شیوه مصرف، شاهد کاهش خاموشی در تابستان باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آفتاب‌‌نیوز :  رضا اردکانیان امروز در آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند، اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه را ۷۳۵ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: سد گرین پروژه مهمی است که آب شرب مردم نهاوند را در بلندمدت تأمین می‌کند و نیاز بخش صنعت را هم می‌تواند برطرف کند.
وی با بیان این‌که استان همدان ۲۱ پروژه مهم در بخش آب، برق و فاضلاب در دست اجرا دارد، عنوان کرد: اعتباری افزون بر ۲,۲۰۰ میلیارد تومان برای تمامی آن‌ها درنظر گرفته شده است و با پیشرفت ۸۰ درصدی شرایط مطلوبی دارند.
اردکانیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های ملی در دهه فجر، بیان کرد: در سطح کشور ۸۲۰۰ پروژه در بخش‌های مختلف آب، برق و فاضلاب با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان که توسط دولت و بخش خصوصی انجام شده، طی این دهه افتتاح شده و خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح سه پروژه نیروگاه خورشیدی، سد گرین و مجتمع فولاد راد، گفت: نیروگاه خورشیدی در مجموع با ۲۵ مگابایت با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد، هم‌چنین عملیات اجرایی آبرسانی به برخی روستاها در شهرستان‌های مختلف استان همدان آغاز و یک پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در اسدآباد امروز افتتاح می‌شود.
وزیر نیرو ضمن تشکر از نهاوندی‌ها، مسئولان شهر و نمایندگان مجلس، اظهار کرد: در مجموع تحول خوبی در بخش آب و برق استان رخ داده است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وزیر نیرو اردکانیان خاموشی برنامه ریزی شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۳۹۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • تلاش ها برای تحقق تابستان بدون خاموشی در قم
  • تامین زمین از مولفه‌های مهم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • برنامه ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی