Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر حوزه برق شهرستان پس از انقلاب، گفت: بعد از انقلاب تعداد پست‌های هوایی 116 و تعداد پست‌های زمینی 12 برابر شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا جلیلوند امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به عملکرد مجموعه برق تویسرکان قبل و بعد از انقلاب، اظهار کرد: تعداد مشترکین برق تویسرکان از 5 هزار مشترک قبل از انقلاب به 52 هزار و 331 مشترک بعد از انقلاب افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قبل از انقلاب در سطح شهرستان هیچگونه پست‌های فوق توزیع 20/63 کیلوولتی وجود نداشت، در حالی که بعد از انقلاب شاهد نصب دو دستگاه از این نوع پست هستیم.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان گفت: قبل از انقلاب تنها یک فیدر 20 کیلوولتی در شهرستان نصب بود، که خوشبختانه با عملکردی مناسب به 14 فیدر در سال‌های اخیر رسیده است.

وی با بیان اینکه طول خطوط فشار متوسط هوایی از 52 کیلومتر قبل از انقلاب به 806 کیلومتر بعد از انقلاب رسیده است، عنوان کرد: پیش از انقلاب هیچ‌گونه خطوط فشار متوسط زمینی در تویسرکان موجود نبود، با این وجود در سال‌های پس از انقلاب در این حوزه از 12 کیلومتر خطوط فشار متوسط زمینی در شهرستان بهره‌مند هستیم.

جلیلوند یادآور شد: قبل از انقلاب طول خطوط فشار ضعیف هوایی 32 کیلومتر بود و بعد از انقلاب 716 کیلومتر و نیز میزان طول خطوط فشار ضعیف زمینی قبل از انقلاب صفر بود و پس از پیروزی به 35 کیلومتر رسیده است.

وی ادامه داد: تعداد پست‌های هوایی و زمینی قبل از انقلاب 12 و صفر دستگاه بود، در حالی که این تعداد برای پست‌های هوایی و زمینی بعد از انقلاب به 1392 و 12 دستگاه افزایش یافته است.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان تویسرکان با بیان اینکه ظرفیت پست‌های منصوبه از چهار مگاوات قبل از انقلاب در شهرستان به 146 مگاوات پس از پیروزی انقلاب رسیده، افزود: قبل از انقلاب هیچ کدام از چاه‌های کشاورزی برقدار نبودند، با این وجود پس از انقلاب 871 حلقه چاه برقدار شدند.

وی همچنین اظهار کرد: تعداد چراغ روشنایی معابر قبل از انقلاب تنها 500 دستگاه بود، اما در حال حاضر شاهد وجود 18 هزار و 392 دستگاه چراغ روشنایی در شهرستان هستیم.
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان

ایسنا/همدان مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان همدان از رشد سه برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در این استان و قابلیت سرمایه‌گذاری بالای آن خبر داد.

احمد شانیان در دیدار با مدیران شرکت‌های وزارت دفاع در همدان، اظهار کرد: تویسرکان قطب تولید دارو در غرب کشور است و با توجه به ظرفیت استان در تولید گیاهان دارویی می‌توان برای توسعه این محصولات، پروژه‌ای را در عرصه دارو راه‌اندازی کرد.

وی با اشاره به مزایا و ظرفیت‌های استان در عرصه شرکت‌های دانش‌بنیان، تولید دارو و لاستیک، بیان کرد: با حمایت دولت و با تدابیر استاندار شاهد تحول و توسعه در بخش تولید و تجارت استان هستیم. اکنون صنعت استان همدان ۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیرکل صمت استان همدان با اشاره به وضعیت ذخایر لیتیوم کشف‌شده در این منطقه، گفت: دو گواهی کشف در همدان صادر شده و صدور پروانه بهره‌برداری از آنها در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل صمت استان، نیروگاه‌های خورشیدی و توسعه تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، گیاهان دارویی و استخراج ماده مؤثره و تبدیل ظرفیت‌های شاخص معدنی و صنعتی استان به ثروت و سرمایه‌گذاری شرکت‌های زیرمجموعه وزارت دفاع در استان همدان از دیگر مواردی بود که در این‌ نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رشد ۳ برابری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان صنعتی در همدان
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی
  • افزایش ۲ برابری مسافران متروی اصفهان در روزهای جمعه
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • تویسرکان پیشتاز کشت کلزا در استان همدان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • دو بانده شدن ۲ جاده دو طرفه در شهرستان نجف آباد