Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@04:41:13 GMT

کمبود اعتبار مشکل راه آهن کرمانشاه - خسروی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۰۵۱۸

کمبود اعتبار مشکل راه آهن کرمانشاه - خسروی

استاندار کرمانشاه مشکل راه آهن کرمانشاه - خسروی را کمبود اعتبار عنوان کرد.

«هوشنگ بازوند» در مراسم کلنگ زنی آزاد راه کرمانشاه – حمیل که با حضور وزیر راه و  شهرسازی انجام شد، با اشاره به خسارت زیرساخت‌های استان در زلزله آبان ماه سال گذشته گفت: امیدواریم وزیر راه و شهرسازی در افزایش و تخصیص اعتبار این طرح کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این زلزله یکهزار و ۲۴۱ میلیارد تومان خسارت به زیرساخت‌های استان وارد شد که امسال ۷۰۰ میلیارد تومان در این زمینه به استان اختصاص یافت که تا پایان سال مالی تخصیص آن صورت می‌گیرد.
وی افزود: با توجه به اینکه ۵۰ درصد این زیرساخت‌های خسارت دیده در حوزه راه و شهرسازی است از وزیر راه انتظار توجه و کمک به تخصیص این اعتبار مصوب را داریم.
استاندار کرمانشاه همچنین به روند کند احداث راه آهن کرمانشاه - خسروی اشاره کرد و اظهار داشت: کمبود اعتبارات روند احداث این پروژه را کند کرده و اگر بخش خصوصی پای کار بیاید بانک‌ها حاضرند تا یکهزار میلیارد تومان تسهیلات بدهند تا پروژه شتاب بگیرد که در همین راستا از وزارت راه و شهرسازی تقاضای همکاری داریم.
بازوند بازگشایی مرز خسروی را از دیگر خواسته‌های استان عنوان کرد و از وزیر راه و شهرسازی خواستار پیگیری بازگشایی این مرز شد.
وی افزود: امیدواریم از محل کمک‌های فنی و اعتباری در سال‌های ۹۷ و ۹۸ هر کدام ۱۵ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های مرز خسروی دریافت کنیم که با توجه به کمبود فرصت جذب اعتبار، انتظار داریم هر چه سریعتر این مبلغ در اختیار استان قرار گیرد./خبرگزاری صدا و سیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در حاشیه این مراسم با گرامیداشت روز هوای پاک گفت: منابع طبیعی متعلق به همه مردم است و باید در راستای حراست و حفاظت از منابع طبیعی این سرمایه خدادادی تلاش کرد.
مراد باباخانی افزود: اهمیت و توجه به طبیعت و منابع خدادادی محیط زیست یک وظیفه است و باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
وی افزود: اگرچه اقلیم قصرشیرین گرم و خشک است، اما دارای خاک مرغوب و حاصلخیز و و منابع آبی خوبی است که می‌توان از آن برای کاشت هرچه بیشتر درختان بهره گرفت.

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • تعیین ۶۰۰ میلیون یورو اعتبار برای واردات اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال
  • ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی سینما آزادی
  • مشکل ساز شدن حوضچه برای گوسفندان در حوالی آرمگاه ویس نازار + فیلم
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • پاکسازی ۲ هکتار از زمین‌های محور قصرشیرین به خسروی
  • داستان تکراری کمبود پرستار؛ استخدام مشکل را حل می‌کند؟