Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشگاه پلی تکنیک جز سردمداران در مبارزات انقلابی بود و در تمامی حرکت‌ها حضور داشت. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، سید احمد معتمدی رییس دانشگاه در مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب گفت: دانشگاه به عنوان یکی از کانون‌های اصلی انقلاب بود و جز مراکز فعال در روند پیروزی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در زمان مبارزات انقلابی نیز اگر نقش دانشگاه‌ها را بررسی کنیم، مشخص می‌شود که اصل مبارزه در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه بود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر خاطرنشان کرد: دانشگاه پلی تکنیک جز سردمداران در مبارزات انقلابی بود و در تمامی حرکت‌ها حضور داشت.

معتمدی اظهار داشت: بعد از انقلاب شاهد جنگ و سازندگی بودیم که دانشگاه‌ها نقش مهمی در این دوران داشتند و اکنون نیز رسالت این مراکز تمام نشده است.

وی عنوان کرد: قرار گرفتن در بین دانشگاه‌های نسل سوم، سهم بیشتر در چرخه اقتصادی و رفع مشکلات کشور به عنوان یک حرکت انقلابی است که اکنون دانشگاه‌ها باید آن را دنبال کنند.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: مشکلاتی که اکنون به واسطه تحریم‌ها ایجاد شده نقش اساتید و دانشجویان را پررنگ می‌کند تا این قشر بتوانند در راستای رفع نیاز‌های کشور بیشتر کوشش کنند.

معتمدی افزود: همه باید این رسالت را قائل باشیم که کمک به نیاز‌های کشور و نقش در چرخه اقتصادی اکنون به عنوان حرکت‌های انقلابی دانشگاه‌ها به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: دانشگاه صنعتی امیرکبیر همواره دانشگاهی پویا و پیشگام بوده و این دانشگاه دربین ۵ دانشگاه صنعتی برتر کشور در ارزیابی‌های بین المللی جز رتبه‌های اول و دوم قرار دارد.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر عنوان کرد: اتحادیه اروپا ارزیابی جدیدی از دانشگاه‌ها آغاز کرده که در این ارزیابی نیز دانشگاه صنعتی امیرکبیر در بین دانشگاه‌های برتر صنعتی کشور رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

معتمدی خاطرنشان کرد: براساس برنامه راهبردی دانشگاه باید به عنوان دانشگاه نسل سوم و ۱۰۰ دانشگاه برتر جهان قرار گیریم.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برخی افراد می‌گویند که وضع گذشته بهتر بود، اما به نظر من اینگونه نیست حتی در آموزش عالی نیز ما قبل از انقلاب اسلامی با دیگر کشور‌ها فاصله زیادی داشتیم. به طور مثال قرار بود قبل از انقلاب اسلامی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر دوره کارشناسی ارشد راه اندازی شود، اما این امر محقق نشد.

معتمدی عنوان کرد: ماهواره دانشگاه صنعتی امیرکبیر که چند هفته گذشته پرتاب شد اگرچه در مدار زمین قرار نگرفت، اما ماهواره و ماهواره بر آن جز تکنولوژی‌های بسیار پیچیده بود و انجام این امر یک روند غرور آفرین برای کشور بود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: صد‌ها تکنولوژی پیشرفته در این ماهواره و ماهواره بر وجود داشت و باتوجه به اینکه اکنون دانش فنی ساخت ماهواره را کسب کردیم به دنبال ساخت نمونه دیگری از ماهواره هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان

 حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اکنون با صدور چهار هزار و ۵۶۶ فقره سند مالکیت، فرایند حدنگاری شهرک‌های صنعتی هرمزگان به صورت کامل به پایان رسید.

معاون رئیس قوه قضائیه گفت: سند مالکیت همه واحد‌ها در شهرک‌های صنعتی کشور تا پایان خرداد صادر می‌شود.

بابایی با اشاره به اینکه فعالان اقتصادی مشکلات مربوط به ثبت و مالکیت فکری و معنوی شرکت را هم بیان کردند افزود:

در این جلسه مقرر شد با همکاری رئیس مرکز مالکیت معنوی، مشکلات فعالان اقتصادی بررسی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا، حرکتی هوشمندانه و انقلابی است
  • رئیس قوه قضائیه: چرخه معیوب سرمایه گذاری درکشور نیاز به اصلاح دارد
  • نوآوری و خلاقیت لازمه عبور از بحران‌های اقتصادی
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • انعقاد 2 موافقت‌نامه تحقیقاتی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • حرکت آزادانه و شجاعانه دانشجویان غربی قابل تحسین است
  • صدور سند مالکیت شهرک‌های صنعتی هرمزگان