Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:09:10 GMT

سرپناه شبانه ویژه بانوان در قزوین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۱۴۴۷

سرپناه شبانه ویژه بانوان در قزوین افتتاح شد

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر مرکز شلتر بانوان شامل دو فضای مجزا به منطور اسکان بانوان بهبودیافته و درگیر اعتیاد با ظرفیت ۶۰ نفر با حضور معاون پیشگیری و درمان بهزیستی کشور در قزوین افتتاح شد. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر مرکز شلتر بانوان شامل دو فضای مجزا به منطور اسکان بانوان بهبودیافته و درگیر اعتیاد با ظرفیت 60 نفر با حضور معاون پیشگیری و درمان بهزیستی کشور در قزوین افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرید براتی معاون پیشگیری و درمان بهزیستی کشور در مراسم افتتاحیه این مرکز اظهار داشت: وجود مراکز سرپناه و گرم‌خانه‌ها با وجود پایین بودن تعداد مراجعه کنندگان و مددجو در هر استانی لازم و ضروری است تا بر کاهش میزان آسیب اجتماعی تاثیرگذار واقع شود.

وی تاکید کرد: بر اساس گزارشات 5 مرکز دی آی سی و 2 مرکز سرپناه شبانه مردان در قزوین فعالیت دارند و افتتاح این مرکز برای اسکان بانوان بی سرپناه گامی موثر در راستای پیشگیری از اعتیاد و کاهش آسیب در جامعه است.

سرپناه شبانه ویژه زنان نیازمند در ساوه احداث شودبیش از 7000 مرکز درمان اعتیاد در کشور فعالیت می‌کند26 دوره پیشگیری از اعتیاد توسط جمعیت هلال‌احمر لرستان برگزار شد

براتی تصریح کرد: راه‌اندازی این مرکز به واسطه مشارکت نهادهای بهزیستی، دادگستری، شهرداری و شورای شهر و دیگر نهادها ستودنی بوده چرا که فصل مشترک فعالیت‌های بهزیستی و وزارت بهداشت و علوم پزشکی در ارتباطات آنها در زمینه مراکز کاهش اسیب، مقابله با ایدز، ارائه خدمات درمانی کاملا مشهود است.

وی عنوان کرد: کار با زنان درگیر اعتیاد متفاوت با مردان معتاد است و پیسگیری و درمان اعتباد در این موارد با وجود پویایی‌‌های درمان و پیچیدگی‌های موجود، تخصص‌های قابل قبولی را مطلبد و نیاز است اشتغال، اموزش و فعالیت‌های توانمندسازی نیز در این مراکز مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

R41364/P/S6,63/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • از پیشگیری آسان تا درمان مشکل
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • راهی جدید برای پیشگیری و درمان بیماری‌های روده
  • برگزاری دوازدهمین کنگره کشوری سوختگی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • ریزش برداری در ۳۸ مقطع از محور‌های ایلام انجام شد
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال احمر زنجان در نذر سلامت
  • همکاری ۲۰۰داوطلب هلال زنجان در نذر سلامت با قرارگاه جهادی الکفیل