Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیلرضا دشتی در گفتگو با خبرنگار با اشاره به اینکه اهداف بنیاد تعاون زندانیان ایجاد اشتغال برای زندانیان، کمک به معیشت و عدم بازگشت آنها به زندان است ،تاکید کرد: تمام هزینه تولیدات زندانیان به حساب شخص واریز می شود.

دشتی افزود: برخی سازمان ها با اهداف بنیاد آشنایی نداشته و فکر می کنند که هزینه فروش تولیدات به حساب بنیاد واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه  استان فارس دارای زندان و از لحاظ زندانی رتبه سوم را دارد گفت: تاکنون ۷۵ کارگاه آموزشی در سطح زندان های استان با آموزش مربیان فنی و حرفه ای برگزار شده است.

دشتی با بیان اینکه این کارگاه های در حوزه صنایع دستی ،خیاطی ،فنی و غیره است، اظهار داشت: در پایان گواهینامه معنبر آموزشی بدون قید سوسابقه و اینکه مدرک در کجا اخذ شده است برای آنها صادر می شود.

 مسئول اشتغال بنیاد تعاون زندانیان استان فارس گفت: قبل از انقلاب اسلامی ایران در زندان ها بحث اشتغال و در آمدزایی زندانیان وجود نداشت. 

وی ادامه داد: اکنون با آموزش به آنها بحث اشتغال و درآمدزایی زندانیان مطرح بوده و آنها در حین کار به صورت بی نام بیمه هستند.

کد خبر 4534683

منبع: مهر

کلیدواژه: آموزش زندانیان اشتغال طرح اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۱۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهپور آذروند در نشست با دهیاران استان اظهار کرد: حساب دهیاری‌های استان اردبیل با واریز ۷۰۰ میلیارد ریال شارژ شد.

وی افزود: این اعتبار از محل اعتبارات بند الف ماده ۳۹، جهت عمران و آبادانی روستاها به حساب دهیاری‌های استان واریز شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری اردبیل بیان کرد: دهیاران باید اعتبارات تخصیص یافته را در چهارچوب آئین نامه مالی دهیاری‌ها، بخشنامه بودجه مصوب سال ۱۴۰۲ و با رعایت ضوابط و مقررات قانونی هزینه کنند.

آذروند تصریح کرد: در ۶ ماهه دوم سال گذشته یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده که نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد افزایش ۵۰ درصدی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام با تلاش و پیگیری معاونم عمرانی و دفتر امور روستایی استانداری صورت گرفته هست.

کد خبر 6100538

دیگر خبرها

  • حساب دهیاری‌های اردبیل شارژ شد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • بازارچه خیریه سازمان ملل به نفع کودکان جهان برگزار شد
  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • اشتغال زندانیان از مهم‌ترین کارهای امنیت‌ساز است
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • تولیدات فاخر علمی از اهداف مهم بنیاد ملی علم
  • بررسی مشکلات ۱۵ مددجو زندان سپیدار اهواز
  • بازدید رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر از زندان بافت