Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-28@06:10:55 GMT

اقامه عزای فاطمی در مساجد ناحیه شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۵۹۵

اقامه عزای فاطمی در مساجد ناحیه شهید بهشتی

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مساجد ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد برگزار می شود.

 

بنابراین گزارش، این مراسم عزاداری در مسجد حضرت امام عصر(عج) واقع در خیابان سبلان شمالی، کوچه شهید سید کمال موسوی، با سخنرانی حجت الاسلام سید حامد حسینی،۲۰ بهمن ماه بعد از نماز ظهر و عصر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 در مسجد رسول الله واقع در خیابان شهید رجبی، کوچه قائمی نیز این مراسم از ۱۹ بهمن ماه به مدت دو روز با سخنرانی حجت الاسلام فتحی و با مرثیه خوانی حسین شوری در این مسجد برپا می شود. اقامه عزای فاطمی در مسجد جامع ائمه اطهار(ع) با سخنرانی حجت الاسلام رضایی خلخالی و با مرثیه سرایی علی اکبر زادفرج، محمد ولی پور، ابوطالب کریمی و امیرحسین پیرانی،۱۵تا۱۹ بهمن ساعت۲۰ انجام می شود.

 

مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مسجد باب الحوائج(ع) واقع در میدان رهبر با سخنرانی حجت الاسلام موسوی قهاری و عزاداری مقداد حسین زاده از ۱۷ بهمن به مدت ۵ شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برپا می شود و این مراسم در مسجد قمر بنی هاشم(ع) واقع در خیابان حیدری،۱۴ متری لشکر با سخنرانی حجت الاسلام نژادی در این مسجد از ۱۷ بهمن بعد از اقامه ناز مغرب و عشاء به مدت سه شب و در مسجد جامع محمدیه واقع در خیابان سیدخندان، خیابان شهید کابلی، با سخنرانی حجت الاسلام قادری و با عزاداری عماد مرادی، ۲۰ بهمن ساعت ۱۰ صبح انجام می شود.

 

یادآور می شود، ناحیه شهید بهشتی مرکز رسیدگی به امور مساجد شامل مناطق۴،۷،۸ و۱۳ است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره فیلم فجر انقلاب اسلامی مجلس کانون های مساجد فیلم فجر آمریکا ایران استان همدان ایام فاطمیه مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه   07اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

سخنران پیش از خطبه ها؛    سردار رحیم جهانبخش  فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی خواهد بود.

 مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • وزارت ارشاد وظیفه نظارت و تسهیل گری را به عهده دارد نه تصدی گری
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی