Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@16:59:12 GMT

یوگای صورت؛ یک معجزه برای جوانسازی پوست صورت

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۲۶۱۴

  فرارو- زبانتان را در دهان رها کنید، چشمانتان را به سقف بدوزید و نفس عمیق بکشید و از دستان خود استفاده کنید تا هرچه بیشتر سر و گردن خود را به بالا بکشید. این یوگای صورت است و جایگزینی مناسب برای بوتاکس و جراحی پلاستیک صورت.
فومیکو تاکاتسو این ورزش را به جهان معرفی کرد و در توضیح آن گفت: " زمانی که عضلات صورت خود را تحریک می‌کنید باعث افزایش جریان خون در پوست صورت می‌شوید و این راهی است برای جلوگیری از پیری و افتادگی پوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" تکاتسو شش کتاب راجع به یوگا نوشته که حدود ۱۵ سال تمرین و تجربه خود را در این کتاب‌ها توضیح داده است.   "کوکو هایاشی" مربی یوگای صورت در لس آنجلس می‌گوید" زمانی که ۲۷ ساله بود جراحی فکر انجام دادم که باعث برهم ریخته شدن اعضای صورتم شد. زمانی که با یوگای صورت آشنا شدم سعی کردم آن را به طور حرفه‌ای یاد بگیرم و الان از مزایای آن استفاده می‌کنم. "
هایاشی معتقد است این ورزش خطر پیری زودرس را کاهش می‌دهد و از به وجود آمدن چین و چروک در صورت و خط خنده جلوگیری می‌کند. هنوز مشخص نیست یوگا از چه زمانی وارد دنیای ورزش شد، اما مقالاتی مربوط به این رشته درسال ۱۹۷۰ در آمریکا کشف شده است.
سؤالی که بسیار پرسیده می‌شود این است: آیا واقعا یوگای صورت کارگشا است؟
مطالعاتی در دانشگاه نورث وسترنر نشان داد که این تمرینات برای زنان میانسال بسیار کاآمد بوده است. این مطالعه اولیه بیان کرده که این ورزش در بهبود علائم پیری و چین و چروک‌ها در زنان میانسال مؤثر بوده، اما اینکه چه مدت زمان از این ورزش می‌تواند کمک کند هنوز در دست مطالعه است. اما کسانی که این تمرینات را انجام داده اند گفته اند بعد از این ورزش تفاوت را در صورت خود مشاهده کرده اند.       منبع: ای بی سی

منبع: فرارو

کلیدواژه: ورزش صورت یوگا چین و چروک پیری پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۲۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم

به گزارش "ورزش سه"، هازارد پس از سپری کردن چند فصل ناموفق با رئال مادرید تصمیم گرفت که قراردادش را با این باشگاه فسخ کند و بسیاری انتظار داشتند که او هم مانند بسیاری از بازیکنان حاضر در فوتبال اروپا در سال‌های پایانی زندگی حرفه‌ای خود راهی عربستان یا آمریکا شود.

با این حال، این ستاره بلژیکی تصمیم گرفت که در اقدامی غیر منتظره از دنیای فوتبال خداحافظی کند و به حضورش در این ورزش به‌صورت حرفه‌ای پایان دهد و این خبر بسیار بدی برای هواداران و علاقه‌مندان به این بازیکن بود.

هازارد حالا در گفت‌وگو با وو اسپورت ورلد در این باره اظهار داشت: «اساسا همیشه به خودم می‌گفتم که قرار است به آمریکا بروم و دو یا سه سال در آنجا بازی کنم. لیگ فوتبال آمریکا لیگ بدی نیست. به شوخی به کریستین بنتکه می‌گفتم که قرار است به او در واشنگتن ملحق شوم. در این صورت می‌توانستم با دوستم بازی کنم، چند پاس به او بدهم و او هم گل بزند.

اما مسئله فقط فوتبال نبود چون ما مجبور بودیم به‌صورت خانوادگی جابه‌جا شویم. همین موضوع باعث شد که در تصمیمم در این باره تجدید نظر کنم. صادقانه باید بگویم که دیگر نمی‌خواستم فوتبال بازی کنم. اگر واقعا به دنبال این بودم که ادامه دهم می‌توانستم به کشور دیگری بروم و حتی با خانواده نقل مکان کنم. اما دیگر چنین چیزی را نمی‌خواستم. دیگر نمی‌خواستم فقط برای اینکه پول در بیاورم به جایی بروم و دو یا سه هفته بعد از خودم بپرسم که چرا این کار را انجام دادم.»

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • کرم معجزه
  • ارتباط ویتامین B12 با جوش و آکنه صورت
  • با مصرف این میوه خوشمزه و آبدار جوان شوید
  • سیگار چه بلایی بر سر پوست می‌آورد؟
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی: پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود /تا زمانی که شایعات دراینباره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • با مصرف این میوه جوان شوید
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم