Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:50:29 GMT

روحیه جهادی و انقلابی موانع و مشکلات را برطرف می کند

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۳۷۸۱

روحیه جهادی و انقلابی موانع و مشکلات را برطرف می کند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار بهداری رزم معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه با قدردانی از تلاشها و اقدامات جهادی صورت گرفته دراین نمایشگاه، برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی را برطرف کننده موانع توصیف و تصریح کرد: در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه ما می توانیم به معنای حقیقی کلمه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حاجی صادقی با اشاره به خدمات گسترده و ارزنده نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت‌زدایی و مردم یاری تاکید کرد: امکانات بهداری نیروی زمینی سپاه در راستای خدمت به مردم بوده و پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای حضور در میدان خدمتگزاری و خدمت رسانی آماده اند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه خلاقیت تحسین برانگیزی مشاهده شد، گفت: امیدواریم این پیشرفت و خلاقیت روز به روز در مسیر یاری رساندن به مردم گسترش یابد.

کد خبر 4534927 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه پاسداران ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۳۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • سرلشکرسلامی: رفع محرومیت تنها با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با روحیه جهادی و عمل انقلابی امکان‌پذیر است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم