Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، امروز سه شنبه 16 بهمن ماه و در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در راس هیاتی به اروند سفر کرده است.

او بعد از حضور در مینوشهر و بهره برداری از پروژه عمرانی گردشگری ساحل سازی اروند، در دومین برنامه سفر خود با حضور در مرکز اداری فرهنگی و همایش های منطقه آزاد اروند، سالن 200 نفره این مجموعه را افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی بانک در سومین برنامه حضور خود در اروند با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان و اسمعیل زمانی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند از اولین واحد تولیدی نانو فیلتر جدا کننده سوخت جت در خاورمیانه رونمایی کرد.

نانو فیلترهای سوخت جت برای نخستین بار در کشور و بدست نخبگان ایرانی طراحی و ساخته شده و توانسته استانداردهای جهانی را به دست بیاورد. تاکنون تکنولوژی ساخت این فیلترها در انحصار دو شرکت آمریکایی بوده است.

با بهره برداری از این واحد تولیدی در منطقه آزاد اروند، از این‌ پس ایران دومین کشور تولید کننده فیلترهای جدا کننده سوخت جت در دنیا محسوب می شود و از خروج سالانه حدود چهار میلیون دلار ارز جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که مراسم رونمایی از این پروژه در سالن 200 نفره تازه تاسیس مرکز فرهنگی و همایش‌های سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد که در آن به‌ صورت سمبلیک نمونه‌هایی از این فیلترها رونمایی شد.

همچنین مرتضی بانک دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و مشاور رئیس جمهوری در سفر امروز به منطقه آزاد اروند 16 پروژه صنعتی و 15 طرح عمرانی را بازدید و افتتاح می کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند شهرک های صنعتی استانداری خوزستان آبادان و خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۴۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله قاچاق در آبراه اروند

مرزبانی آبادان اعلام کرد: 80 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبراه اروند کشف و ضبط شد و ۱۳ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

مرزبانان جمهوری اسلامی در آبراه اروند در بازرسی از سه فروند لنج صیادی ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کردند.

این سوخت قاچاق از مبدا هندیجان بارگیری و به مقصد عراق در حال جابجایی بود که توسط مرزبانان جمهوری اسلامی کشف و ضبط شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • کشف محموله قاچاق در آبراه اروند
  • کشف سوخت قاچاق در آبراه اروند
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • زارع‌پور: برای سومین بار درخواست کردیم گوگل‌پلی رفع فیلتر شود
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان