Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال اعتقاد دارد فرهاد مجیدی می تواند در آینده یکی از مربیان صاحب‌نام فوتبال کشورمان شود. ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرحسین فتحی، مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه، درباره جذب چهار بازیکن در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل گفت: ما در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل بازیکنان جدیدی جذب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید نورافکن، پاتوسی، ایسما و منشا چهار بازیکنی بودند که برای حضور پرقدرت در نیم‌فصل دوم و بازی‌های آسیایی با نظر سرمربی‌مان به تیم اضافه شدند. ما در نیم‌فصل اول تیم خوبی داشتیم، ولی الان تقویت شده‌ایم و امیدوارم بتوانیم با قدرت بیشتر در بازی‌های پیش رو ظاهر شویم و باعث خوشحالی و رضایت هواداران‌مان شویم که همواره حامی تیم محبوب خود بوده‌ و مالک اصلی باشگاه هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه افزود: این بازیکنان که به جمع استقلالی‌ها اضافه شده‌اند، هرکدام یک اتفاق خوب برای استقلال به شمار می‌روند و بازیکنان کاربلد و امتحان پس داده‌‌ای هستند. با این حال فکر می‌کنم اضافه شدن فرهاد مجیدی به عنوان مربی یک خبر خاص و ویژه برای استقلالی‌ها بود، بازیکن ارزنده‌ای که سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و گل‌های فراموش نشدنی برای این تیم به ثمر رسانده است.

وی همچنین  اضافه کرد: او بالاترین مدرک مربیگری را از یوفا گرفته و می‌تواند به استقلال کمک کند. فرهاد می‌تواند سال‌ها منشا خیر و خدمات زیادی برای استقلال باشد. ضمن اینکه مربیگری خود را با آقای شفر که سرمربی بزرگ، باتجربه و کارنامه‌داری است، شروع کرده و می‌تواند از تجربیات و دانش ایشان استفاده کند. حضور فرهاد را به فال نیک می‌گیریم، او الان به خانه خودش برگشته و می‌تواند در آینده از مربیان صاحب‌نام فوتبال ایران شود.

فتحی در پایان درباره شرایط آبی‌های پایتخت افزود: استقلال به خوبی در تعطیلات تمرین کرد و خوشبختانه از شرایط مطلوبی بهره می‌بریم. بازیکنان خوب و کادر فنی باتجربه و پرتلاشی داریم و امیدوارم حضور قدرتمندانه‌ای در لیگ قهرمانان آسیا و نیم‌فصل دوم لیگ برتر داشته باشیم.

انتهای پیام/

R1414/P/S3,27/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۶۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

کد خبر 6089355

دیگر خبرها

  • پسوند آبی ها عوض می شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم های عربی!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!