Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:27:48 GMT

مسابقات ورزشی بانوان در بخش قلعه نو برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۷۴۰۶

مسابقات ورزشی بانوان در بخش قلعه نو برگزار شد

به گزارش روابط عمومی بخشداری قلعه نو در این مسابقات که در رشته های آمادگی جسمانی، دارت و طناب کشی برگزار شد، تیم هایی از روستاهای بخش قلعه نو حضور داشتند و با یکدیگر به رقابت پرداختند. مراسم افتتاحیه این بازی ها امروز با حضور مهندس علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو، خانم شب کوکا مدیر امور اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری، خانم حمیدی مدیر امور اجتماعی بخشداری قلعه نو، آقای فاضلی رئیس شورای بخش، آقای حسنی مسئول اداره ورزش و جوانان بخش، جمعی از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و با حضور تیم های شرکت کننده و تعدادی از چهره های برتر و مربیان ورزشی شهرستان ری در سالن ورزشی شهداء روستا طالب آباد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا صادقی بخشدار قلعه نو در خلال این مراسم طی سخنانی بیان نمود: امروز همه ما بسیار شاد و مسرور هستیم که به برکت انقلاب اسلامی فضایی ایجاد گردیده است که بانوان کشورمان ایران می توانند حضوری فعالانه در همه صحنه ها و زمینه ها داشته باشند. امروز ما در فعالیت های سیاسی، اقتصادی، اجرایی، اجتماعی و ورزشی شاهد حضور چشمگیر و موفق شما بانوان گرامی هستیم. وی ادامه داد: همان گونه که رئیس جمهور محترم کشورمان نیز بیان نمودند ما در هر پست و مقام و مسئولیتی که از بانوان استفاده کرده ایم دیگر شاهد فساد و کم کاری و مشکلات ناشی از آنها نبودیم که این موضوع خود گواه ظرفیت های بالا و ویژه بانوان ایرانی می باشد. صادقی گفت: متأسفانه در سال های قبل از انقلاب فضا و نگرش خوب و مثبتی نسبت به حضور بانوان در اجتماع و فعالیت های گوناگون به خصوص فعالیت های اجرایی وجود نداشت، اما امروز این فضا و نگرش تغییری اساسی یافته است که همه ما این تغییرات را مدیون وجود نظام اسلامی، جان فشانی های شهداء و ایثارگران و مجاهدت و تلاش همه خدمت گزاران صدیق ملت و نظام اسلامی هستیم.

برگزاری مراسم معارفه تیم های شرکت کننده و رژه آنها از جلوی جایگاه، برگزاری مراسم اهداء پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران به سه نفر از مسئولین، اجرای نمایش حرکات رزمی توسط بانوان ورزشکار و اجرای سرود های انقلابی و مناسبتی از بخش های مختلف مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی بانوان در بخش قلعه نو بوده است.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۷۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.    در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:    ۱- مینا قربانی از همدان    ۲- مهسا نیک‌نفس از اصفهان    ۳- زهرا صفری از تهران    مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی، نایب رئیس فدراسیون برگزار شد.

دیگر خبرها

  • مراسم یادبود مسعود اسکویی امروز برگزار می‌شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • تشییع پیکر مرحوم اسکویی با حضور مسئولان ورزشی
  • مراسم تشییع پیکر مسعود اسکویی گوینده پیشکسوت رادیو + فیلم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی