Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اهل‌شاخه، مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز که در بازی با استقلال خوزستان گل سه امتیازی تیمش را به ثمر رساند، این گل را به رضا مهاجری تقدیم کرد. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

محمد اهل‌شاخه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره برتری تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی سختی در پیش داشتیم و خدا را شکر که سه امتیازی مهم گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در تعطیلات یک بدنسازی سنگین و بسیار خوب را پشت سر گذاشتیم و در این بازی هم بدن‌های‌مان کمی سنگین بود، ولی مهم این بود که به برد برسیم. ما مستحق برد بودیم و چند فرصت دیگر هم برای گل زدن داشتیم.

مدافع تیم فوتبال ماشین‌سازی که در این بازی برای تیمش گلی سه امتیازی به ثمر رساند، تأکید کرد: خوشحالم که گل برتری تیمم را زدم، ولی واقعاً مهم نیست چه کسی گل بزند و برد تیم از همه چیز مهم‌تر است. من بعد از دو سال گل زدم و از این بابت خیلی خوشحالم. البته سال گذشته مصدوم بودم. آقای مهاجری هم روی گل زدن مدافعان و نفوذ ما به محوطه جریمه حریف تأکید دارد و من این گل را به او تقدیم می‌کنم.

اهواز| مهاجری: کی‌روش اگر درست مدیریت می‌شد نتیجه می‌گرفت/ بازی با حریفی که انتحاری بازی می‌کند، سخت است

 

وی در مورد اینکه هدف تیمش قرار گرفتن در کدام رتبه از جدول است، تصریح کرد: هر چند نتیجه گرفتن در نیم‌فصل دوم سخت است، ولی تلاش می‌کنیم تا نتایج خوبی بگیریم. هدف ما این است که در بین شش تیم بالای جدول قرار بگیریم. این درست است که دو سه بازیکن خوب خود را از دست دادیم، ولی چند بازیکن خوب هم جذب کردیم و در تعطیلات نیز خیلی خوب تمرین کردیم تا آماده نیم‌فصل دوم شویم.

انتهای پیام/

R1015203/P1015135/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط محمدرضا مهاجری ماشین‌سازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: محمدرضا مهاجری ماشین سازی تبریز محمدرضا مهاجری ماشین سازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!

آلومینیوم اراک موفق به شکست پرسپولیس در جام حذفی شد.

طرفداری | مجتبی حسینی حالا خوشحال‌ترین مرد ایران است.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک پس از برتری برابر پرسپولیس گفت:

بازی بسیار خوب و جذابی از آب درآمد. چیزی که خیلی ما را خوشحال کرده، فقط بحث صعود تیم‌مان نیست، چون در جام حذفی تا وقتی قهرمان نشوید سودی برای‌تان ندارد.

دو چیز خیلی ما را خوشحال کرده است، اول شکل بازی تیم‌مان است که خیلی شکیل بازی می‌کند و بازیکنان سعی می‌کنند فوتبال خوبی به نمایش بگذارند. دوم هم خوشحالی هواداران و مردم خوب اراک است.

هواداران ما همیشه سعی کردند انرژی بدهند. استقلال و پرسپولیس همیشه در شهرستان‌ها طرفداران خودشان را دارند، اما جو استادیوم خیلی خوب بود. خوشحالم بازی هیجان‌انگیزی شد. خوشحالم مردم از این قضیه لذت بردند و در نهایت ما برنده شدیم.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم