Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع بد و دروازه‌بان نه چندان خوب دورتموند، حکم صعود برمن را امضا کرد.

طرفداری- سومین شکست فصل بروسیا دورتموند با کنار این تیم از جام حذفی آلمان همراه شد.

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: سه‌شنبه، 16 بهمن 1397 (پنجم فوریه 2019)

تورنمنت: دی اف بی پوکال | مرحله یک هشتم نهایی 2018/19

گلزن: مارکو رویس، کریستین پولیشیچ، اشرف حکیمی
میلوت راشیتسا، کلودیو پیزارو، مارتین هارنیک

شرح بازی

بازی را دورتموند هجومی آغاز کرد اما این وردربرمن بود که در همان اوایل بازی به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه 5 روی ضربه ایستگاهی که مشکوکی که پشت محوطه برای برمن به دست آمد، میهمان یک بر صفر پیش افتاد. راشیتسا با دخالت در ضربه ایستگاهی مکس کروزه تیمش را به گل رساند.

در ادامه نیمه دورتموند برای جبران نتیجه سراپا حمله بود اما دفاع پرتعداد و فشرده برمن، اجازه کار چندانی به میزبان نبود. در اواسط نیمه گوتسه با یک ضربه رباح ماجری دروازه حریف را تهدید کرد. توپ با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

سرانجام در لحظات پایانی نیمه ضربه ایستگاهی برای میزبان چاره ساز شد و رویس با یک شوت زیبا بازی را به تساوی کشاند تا دورتموند بازنده به رختکن نرود.

در آغاز نیمه دوم پاکو آلکاسر به جای مارکو رویس وارد میدان شد. این نیمه نیز تقریبا داستان نیمه اول ادامه داشت. حملات و مالکیت دورتموند و دفاع برمن. پس از دقیقه 80 روند بازی تغییر کرد و میهمان جلو کشید. ده دقیقه پایانی با فشار روی دروازه دورتموند همراه بود. در دقایق پایانی نیمه برمن شانس این را داشت که باز هم با ضربه ایستگاهی به گل برسد. ضربه مکس کروزه با برخورد به دیواره دفاعی تغییر جهت داد اما این اولشلگل که با یک سیو فوق‌العاده توپ را به کرنر فرستاد.

با عملکرد هجومی وردربرمن در 30 دقیقه وقت‌های اضافی بازی جذاب‌تری را شاهد بودیم. ابتدا دورتموند در دقیقه 105 با یک ضدحمله به گل رسید. حرکت انفرادی پولیشیچ، یک دو با آلکاسر و قرار گرفتن در موقعیت تک به تک و یک ضربه بغل پای چپ، دورتموند را به برتری رساند.

این پایان کار نبود، سه دقیقه بعد پیزارو روی هوشیاری خودش و غفلت توپراک بار دیگر بازی را به تساوی کشاند.

بازی باز هم با سرعت بالایی جریان پیدا کرد. فلیکس بریش خطای هند برون لارسن را ندید تا در ادامه همان توپ و ضدحمله دورتموند به گل برسد. دقیقه 113 فیلیپ با از میان برداشتن یک بازیکن به داخل محوطه رفت و پاس کاتبکش در شش قدم به اشرف حکیمی رسید، اشرف با یک بغل پا نتیجه را 3-2 کرد.

مجددا شاهد فشار برمن برای جبران نتیجه بودیم. دو کرنر پیاپی چاره ساز شد و دقیقه 119 مارتین هارنیک با ضربه سر و عملکرد بد اولشلگل توانست گلزنی کند.

این ماراتن در 120 دقیقه با تساوی 3-3 به پایان رسید تا ضربات پنالتی تکلیف برنده را مشخص کند.

 

برای مشاهده آمار دقیق بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۷۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند شب گذشته در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به لطف گل نیکلاس فولکروگ موفق شد با نتیجه 1-0 پاری سن ژرمن را شکست دهد.

اشرف حکیمی معمولاً یکی از بازیکنانی است که واضح صحبت می‌کند و پس از شکست پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شفاف صحبت کرد. این مدافع مراکشی می‌خواست لوئیس انریکه را به‌خاطر این نتیجه تبرئه کند و تایید کرد که او و هم‌بازیانش به نکات فنی مربی خود عمل نکرده‌اند.

حکیمی گفت: "ما می‌دانستیم دورتموند چه خواهد کرد و روی توپ‌های بلند برنامه دارد. باید به حرف مربی گوش می‌کردیم، این چیزی بود که او در تمام هفته در موردش با ما صحبت کرده بود. از نتیجه ناراحتیم. از فرصت‌ها به‌خصوص در نیمه دوم استفاده نکردیم."

او البته ابراز امیدواری کرد در بازی برگشت عملکرد درخشانی داشته باشند: "بازی برگشت در خانه متفاوت خواهد بود. با هواداران در ورزشگاه خودمان، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به این تیم اعتماد زیادی دارم. فرصت‌هایی که در ورزشگاه دورتموند ایجاد کردیم را قرار است بیشتر در بازی برگشت ببینید."

دیگر خبرها

  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • دفاع ستاره پی‌اس‌جی از انریکه: به حرف او گوش نکردیم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • ستاره پی‌اس‌جی با گل دورتموند مصدوم شد! (عکس)
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد