Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@04:37:05 GMT

ژن خوب تیراندازی در اردوی تیم ملی الف یا ب؟

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۴۷۷۹۰

ژن خوب تیراندازی در اردوی تیم ملی الف یا ب؟

مشخص نیست امیرمحمد دادگر پسر رئیس فدراسیون تیراندازی در اردوی تیم ملی اسکیت الف حضور دارد یا در تیم ملی ب؟

به گزارش ایسنا، امیر محمد دادگر پسر رئیس فدراسیون تیراندازی مدتی است که به عضویت تیم ملی تیراندازی در رشته اسکیت درآمده است. حضور پسر رئیس فدراسیون در تیم ملی تیراندازی حاشیه‌هایی را به دنبال داشت و او به عنوان یک ژن خوب در تیراندازی مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حاشیه‌ها سبب شد که علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی روز گذشته در نشست خبری خود در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی اسکیت توضیحاتی را ارائه کند.

علی دادگر در این نشست خبری در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی تیراندازی گفت که پسرش در اردوی تیم ملی ب است و در اردوی تیم ملی الف نیست. این مطلب از زبان رئیس فدراسیون تیراندازی در حالی مطرح شد که پیش از این سایت فدراسیون تیراندازی از حضور امیرمحمد دادگر در اردوی تیم ملی الف خبر داده بود.

در سایت فدراسیون تیراندازی به نقل از هنریک آواکیان مربی تیم ملی اسکیت آمده بود که " با توجه به رکوردگیری‌هایی که انجام دادیم امیر محمد دادگر و عبدالله حسینی به ترکیب تیم ملی الف ایران راه یافتند و سایر نفرات با تشکیل تیم ب کشورمان فعالیت خود را ادامه می‌دهند. "

اما روز گذشته علی دادگر در نشست خبری خود در مورد حضور پسرش در اردوی تیم ملی تیراندازی اهداف پروازی (اسکیت) گفت: پسر من در فدراسیون قبل هم حضور و کارت داشت اما در این دوره حضورش پررنگ‌تر شد. او در مسابقات با هزینه شخصی در رکوردگیری‌ها حضور داشت و توانست رکورد خوبی را به ثبت برساند و چون رکورد خوبی داشته به تیم ملی دعوت شده است. متأسفانه برخی رسانه‌ها بر خلاف اخلاق رفتار می‌کنند. در این رشته اردو و مربی خارجی در کار نبوده و من اینها را تکذیب می‌کنم. پسر من در تیم ملی الف نیست و در اردوی تیم ملی ب است که اگر بود چقدر در این مورد شانتاژ می‌کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی اهداف پروازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی رجبی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماهک مسلمی و سیده مهنّا سیدپور تیراندازان مازندرانی با ثبت رکوردهای خوب در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان به مرحله فینال راه یافتند.

وی افزود: در فینال این مسابقات که عصر پنجشنبه در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد، ماهک مسلمی رتبه سوم کشور را به‌دست آورد و سیده مهنّا سیدپور در جایگاه پنجم قرار گرفت.

دبیر هیأت تیراندازی مازندران که به همراه تیم تیراندازی استان در این رقابت‌ها حضور و مربیگری ورزشکاران را برعهده دارد، اضافه کرد: مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب‌رئیس فدراسیون، یاسر خلیل‌نژاد مسئول کمیته آموزش و حسین باقری سرمربی تیم‌ملی نوجوانان و جوانان برگزار شد.

گفتنی است: مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 6095329

دیگر خبرها

  • مسابقات آزاد اهداف پروازی؛ عزیزیان قهرمان تراپ شد
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • حضور سه بازیکن آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی هاکی سالنی مردان
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • آغاز اردوی تیم ملی سپک تاکرای بانوان در کرمانشاه
  • حضور گلبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران استان در تیم های ملی