Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: انتظار داریم از پنجشنبه بعدازظهر و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود که این بازه زمانی برای سفر مناسب نیست. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرآنلاین گفت: در حال حاضر مداخلات جوی در هیچ یک از محورهای مواصلاتی کشور مشاهده نمی‌شود اما به دلیل برودت هوا، شب‌هنگام و ابتدای صبح جاده‌های کوهستانی لغزنده است و رانندگان باید توجه ویژه نسبت به این موضوع داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه با بیان اینکه انتظار داریم از بعدازظهر پنجشنبه و مخصوصاً جمعه محورهای مواصلاتی استانهای غربی و شمال غربی کشور درگیر برف و باران شود، ادامه داد: به همین دلیل شامگاه پنجشنبه و روز جمعه هفته جاری (شامگاه ۱۸ و روز ۱۹ بهمن) برای سفر مناسب نیست. ضمن اینکه به دلیل تعطیلات شاهد ترافیک سنگین در برخی محورها خواهیم بود.
این مقام مسئول اضافه کرد: همچنین شاهد ترافیک سنگین و نیمه‌سنگین در ورودی کلان‌شهر تهران هستیم. ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران محدوده پل کلاک و گرمدره سنگین، در آزادراه قزوین ـ کرج محدوده پل فردیس و محورهای پاکدشت ـ تهران و شهریار ـ تهران نیمه‌سنگین و در جاده قدیم و آزادراه تهران ـ قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.
رحمانی از رانندگان خواست حتماً پیش از آغاز سفر، تجهیزات زمستانی خودرو را کنترل کرده، لباس گرم و زنجیرچرخ به‌همراه داشته و پیش از ورود به محورها باک بنزین خودروی خود را پر کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور یادآور شد: شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ مربوط به مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به شهروندان درباره آخرین وضعیت راه‌های کشور است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: مسافرت ترافیک پلیس راهور آخر هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۴۹۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ شریفی گفت: شستشوی خودرو در کنار خیابان ممنوع است و جریمه دارد.

صحبت های رئیس اداره اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ را در این ویدئو ببینید.

کد خبر 846657 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها پلیس راهور - شهر خبر مهم تعويض پلاك تهران خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • حتا تعمیر خودرو در کنار خیابان ممنوع است + جزئیات
  • واژگونی تانکر روغن به دلیل خواب‌آلودگی راننده
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران