Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی تمامی گرایش‌ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی را به معاونت علوم پزشکی واگذار کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، محمدمهدی طهرانچی با صدور حکمی، ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی تمامی گرایش‌ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی را به معاونت علوم پزشکی دانشگاه واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن حکم طهرانچی آمده است:

جناب آقای نفر

معاون محترم علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی

نظر به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و مأموریت‌های اجتماعی محول شده به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی که برآمده از متن جامعه می‌باشد، شایسته است این دانشگاه پیشرو، نقش مؤثرتری در ارتقای سلامت روان جامعه اسلامی ایران به عهده گیرد؛ لذا بدین وسیله «ساماندهی امور آموزشی و پژوهشی کلیه گرایش‌ها و مقاطع حوزه روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد اسلامی» به حوزه معاونت علوم پزشکی واگذار می‌گردد تا ضمن تشکیل شورای راهبردی روانشناسی بالینی این دانشگاه، فرآیند ساماندهی سرفصل دروس، آموزش‌های عملی و فعالیت‌های پژوهشی حوزه مذکور را در دستور کار قرار دهید.

انتظار می‌رود به واسطه سوابق موفق پژوهشی و همچنین اختیارات جنابعالی در حوزه علوم پزشکی، امکان بهره‌مندی دانشجویان مقاطع و گرایش‌های مختلف روانشناسی بالینی وابسته به وزارتین علوم و بهداشت از عرصه‌های آموزش بالینی و ارتقای کمی و کیفی فعالیت‌های پژوهشی آنان فراهم گردد تا در آینده نزدیک با تحقق این اهداف شاهد حضور دانش‌آموختگانی آراسته به صلاحیت‌های اخلاقی، علمی، پژوهشی و بالینی باشیم که علاوه بر توانمندی در اشتغال و خدمت در حوزه روانشناسی، در حوزه بهداشت روان خانواده و جامعه اسلامی ایران نیز مؤثر و مؤلف باشند.

محمدمهدی طهرانچی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: طهرانچی دانشگاه آزاد آموزشی روانشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۱۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر جمعه در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کردستان اظهار کرد: استان کردستان دارای ۴۰ هزار دانشجو در سطح دانشگاه‌های استان است که ۱۴ هزار دانشجو از این تعداد متعلق به دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با بیان اینکه در حوزه کار علمی نیاز به کارهای جدیدی است، افزود: باید هم در زمینه مسائل علمی و اعضای علمی جوان که می‌خواهند وارد عرصه شوند یک کار جدید شکل گیرد.

نماینده ولی فقیه در کردستان یادآور شد: عمده دانشجویان دانشگاه‌های استان مربوط به دانشگاه آزاد و پیام نور است و باید کارهای پژوهشی در دانشگاه‌ها افزایش یابد.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: در حوزه پژوهش که دایره وسیعی دارد برای اینکه موازی کاری نشود فصلنامه‌هایی در ارتباط با امام زمان (عج) وجود دارد و کتاب‌های معتبری در این زمینه چاپ شده و باید این کارها به بدنه دانشگاه و فضای دانشجویان وارد شود.

وی بر لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی در زمینه مهدویت تاکید کرد و بیان داشت: کار مهدویت باید به بدنه دانشگاه تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان اضافه کرد: اگر کار و فعالیت دانشجویی و استادی است باید در زمینه درک مهدویت و معنویت آن به دانشجویان و اساتید سرایت کند و روی کارهای پژوهشی مربوط به فقه شوافع که متعلق به مناطق کردستان و جنوب کشور است، کار شود.

کد خبر 6095758

دیگر خبرها

  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی دانشگاه‌
  • حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی اولویت معاونت فرهنگی باشد
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • کشف و ضبط داروی قاچاق و تاریخ گذشته از داروخانه های پارس آباد
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک