Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیجچ هرمزگان، حمید دولتی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون در بیش از یک هزار و ۷۹۰هکتار از اراضی بندرلنگه با استفاده ار سمپاش های یو ال وی پاش (ULV) مبارزه با ملخ های صحرایی صورت گرفته است.

وی افزود: طی امروز نیز یک کانون جدید شناسایی و در سطح ۵۰۰هکتار مبارزه انجام شده و دو فروند هواپیمای سم پاش جهت استفاده در مسیرهای صعب العبور امروز وارد لاوان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان  با بیان اینکه این ملخ‌ها از بیابان‌های عربستان وارد کشور شده اند و نوعی حشره مهاجم و خطرناک محسوب می شوند، گفت: خوشبختانه مبارزه شیمیایی با ملخ ها از نخستین محل استراحت این حشره مهاجم در شهرستان آغاز شده است و  تاکنون خسارتی به مزارع وارد نشده است.

دولتی،تصریح کرد: در راستای مبارزه جدی با دسته جات ملخ و پیشگیری از نفوذ آن ها به دیگر نقاط کشور، دستورات لازم از سوی استاندار هرمزگان صادر شده است و تیم های مختلف مدیریت حفظ نباتات از مناطق آلوده بازدید و راهکارهای لازم را برای تسهیل امور به مدیریت های شهرستان ها ابلاغ کرده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز

سردار محمد علی نظری در گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان سراسر استان با بیان اینکه معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی هستند، گفت: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در مهمترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی یعنی آموزش و پرورش است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین بر روی سه مسئله تاکید شده که اگر بنیان آنها ضعیف شود امید به یاس بدل شده وهیچ تلاشی نیز برای رشد جامعه صورت نمی‌گیرد که این سه محور عبارتند از خانواده، مدرسه و مسجد که هر سه نقشی اساسی در تربیت اخلاقی و معرفتی نسل آینده دارند.

سردار نظری تصریح کرد: نقش معلمان و آموزش و پرورش در تاثیر گذاری بر جامعه و شکست توطئه‌های مطرح شده از سوی دشمنان بی بدیل است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: معلمان فرصت‌هایی طلایی در تربیت نسل آینده و رفع شبهات به وجود آمده در سطح جامعه دارند، لذا لازم است دوره‌های توانمندسازی متعددی برای این قشر زحمتکش برنامه ریزی شود که ارائه برنامه و اجرای این دوره‌ها از وظایف سازمان بسیج فرهنگیان است.

سردار نظری بیان داشت: زحمات معلمان در تربیت نسل آینده بر کسی پوشیده نیست و اهمیت این مهم، در زمان اوج گیری کرونا به خوبی بر همگان نمایان شد.

وی افزود: بسیج فرهنگیان قلب تپنده سپاه پاسداران در بزرگترین نهاد تاثیرگذار اجتماعی است که تعاملات بسیار خوبی بین سپاه و معلمان ایجاد می‌کند.

گردهمایی مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان شهرستان‌ها و مناطق استان کرمان با حضور فرمانده سپاه ثارالله، مدیرکل آموزش و پرورش، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان کرمان و... در هتل آسمان کرمان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • رئیس قوه قضاییه بدون پروتکل‌های تشریفاتی وارد «بندرعباس» شد
  • بارش شدید تگرگ در جزیره لاوان
  • رئیس قوه قضائیه وارد بندرعباس شد
  • بارش تگرگ در جزیره لاوان + ویدئو | شدت بارش تگرگ را ببینید
  • بارش تگرگ در جزیره لاوان | ویدئو
  • بازگشت قطار‌های تندرو به خط ۵ مترو
  • معلمان افسران مبارزه در جنگ شناختی امروز
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اردن شد
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند