Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جنوب نیوز»
2024-04-29@17:31:50 GMT

کشف 3 تن گوشت فاسد از رستورانی در همدان

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۲۷۰۴

فرمانده انتظامی رزن گفت که یکی از رستوران های این شهر به علت نگهداری سه تن گوشت قاچاق و فاسد، پیش از توزیع آن شناسایی و پلمب شد. به گزارش جنوب نیوز سرهنگ محمدباقر سلگی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: به دنبال دریافت خبری از شهروندان مبنی بر نگهداری گوشت فاسد در یک رستوران صحت موضوع رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران پلیس اطلاعات در محل مشخص شد مالک این رستوران اقدام به نگهداری و بسته بندی گوشت فاسد در زیر زمین رستوران کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن اضافه کرد: با حضور تیم دامپزشکی در بازرسی از زیر زمین این رستوران سه تن گوشت گوساله و مرغ فاسد کشف شد.

سرهنگ سلگی ادامه داد: پس از پلمب این رستوران، برای فرد متخلف پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: جنوب نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام بخشی صبح امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: مسابقات ورزشی سمپاد استان یادواره شهدای دانش آموز از ۹ اردیبهشت سال جاری با شرکت بیش از ۲۰۰ نفر دانش آموز و عوامل اجرایی در سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش همدان برگزار خواهد شد.

بخشی افزود: این مسابقات در رشته‌های فوتسال (پسران)، والیبال (دختران)، تنیس روی میز (پسران و دختران) و شطرنج (پسران و دختران) برگزار می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این دوره از مسابقات مورد تقدیر قرار خواهند گرفت و به مسابقات کشوری نیز اعزام خواهند شد.

کد خبر 6090676

دیگر خبرها

  • تعاملات تجاری همدان با حضور در اکسپو افزایش یافت
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • تکریم و معارفه فرمانده پایگاه هوایی شهید نوژه+ تصویر
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • حضور همدان با بسته‌های سرمایه‌گذاری جدید در نمایشگاه اکسپو
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان