Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- روابط عمومي سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران اعلام کرد: «با توجه به راهپيمايي پرشکوه مردم در يوم‌الله 22 بهمن و برنامه‌ريزي انجام گرفته در شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي، پايانه مسافري غرب تهران، از ساعت 20 يکشنبه، 21بهمن تا پايان مراسم يوم‌الله 22بهمن در روز دوشنبه تعطيل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي سازمان پايانه‌ها و پارک‌سوارهاي شهرداري تهران، باتوجه به برگزاري مراسم بزرگداشت يوم‌الله 22 بهمن در ميدان آزادي و حضور پرشور شهروندان انقلابي در اين مراسم، همانند سال‌هاي گذشته براي سهولت بيشتر حرکت مردم، مسيرهاي ورودي و خروجي ميدان آزادي و اطراف آن براي حرکت خودرو‌ها بسته مي‌شود. همچنين به منظور ايجاد تسهيلات لازم و جلوگيري از بروز هر گونه خلل در رفت و آمد اتوبوس هاي مسافري بين شهري، برنامه ريزي هاي لازم انجام گرفته و تمهيدات لازم انديشيده شده است.
بر پايه اين گزارش، در فاصله زماني اعلام شده (ساعت 20 يکشنبه، 21بهمن، تا پايان مراسم در روز دوشنبه، 22بهمن)، مسافران ورودي به تهران ازطريق تقاطع آزادراه تهران-کرج وکمربندي آزادگان به پايانه مسافري جنوب انتقال داده مي‌شوند و مسافراني که قصد خروج از تهران را دارند هم مي‌توانند از پايانه مسافري جنوب به سمت مقاصد خود حرکت کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: راهپيمايي 22 بهمن پايانه غرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در مراسم تجلیل از مقام علمی و خدمات ۷۰ ساله آیت الله عبدالله جوادی آملی که به صورت خودجوش و با حضور شاگردان آیت الله جوادی آملی در مسجد اعظم قم برگزار شد شاگردان درس اخلاق با اهدای دسته گل از مجاهدت علمی این عالم بزرگ در بیش از نیم قرن تکریم کردند.

آیت الله جوادی آملی در حاشیه مراسم با گرامی‌داشت یاد و نام شهید مطهری و پاسداشت روز معلم، گفت: همه ما وامدار نقش و جایگاه معلمان هستیم و باید همواره این شغل مقدس را به بزرگی یاد کنیم.

این استاد برجسته حوزه افزود: اساتید حوزه هیچگاه بازنشستگی ندارند و تا زمانی که توان دارند باید حنجره خود را صرف ترویج و تبلیغ معارف اهل بیت علیهم السلام صرف کنند.

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۷۰ سال خدمت علمی آیت الله جوادی آملی
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • حرکت کاروان میقات
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • لازم است دغدغه مسکن برای کارگران رفع شود/ هیچ کارخانه‌ای نباید تعطیل شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • فیلم کوتاه، زبان مختص خود را دارد/ «قضاوت» برآمده از تجربه زیسته
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند