Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@22:38:58 GMT

انهدام ۱۳۰ باند حرفه‌ای سرقت منزل در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۵۳۹۷۷

انهدام ۱۳۰ باند حرفه‌ای سرقت منزل در پایتخت

سردار لطفی از انهدام بیش از ۱۳۰ باند سرقت منزل از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر انهدام بیش از ۱۳۰ باند سرقت منزل در طول سال ۱۳۹۷ گفت: با اقدامات ویژه پلیسی و کنترل مجرمین سابقه‌دار، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۳۰ باند حرفه‌ای فعال در سرقت منزل در شهر تهران منهدم و اعضای آنها در تهران و سایر شهرستان‌ها دستگیر شدند که در مقایسه با سال گذشته شاهد افزایش ۲۲ درصدی در انهدام باندهای سرقت منزل هستیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به افزایش سرقت از منازل در سال جاری،تصریح کرد: علت این افزایش، نگهداری وجوهات نقد و اموال با ارزش از سوی برخی شهروندان در منازل است.

سردار لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: با انهدام ۱۳۰ باند سرقت منزل در تهران، بیش از ۵۷۰۰ محل سرقت شناسایی و مقادیر قابل توجهی از اموال مسروقه به صاحبان آنها بازتحویل شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باند سرقت پایتخت تهران رئیس پلیس آگاهی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند 
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • انهدام ۳ باند سرقت احشام در لرستان
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند