Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: بوم‌گردی بیشترین تقاضای دریافت تسهیلات اشتغالزایی را در این استان دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛حسن عزیزی در گفتگو با خبرنگار مرصاد درباره میزان تسهیلات پرداخت شده بر اساس ثبت‌نام در سامانه کارا اظهار داشت: از ابتدای سال بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای۱۳ هزار و ۸۳۲ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از محل تسهیلات پرداخت شده در سامانه کارا ۱۷ هزار و ۹۵۱ شغل ایجاد شده است، افزود: از این میزان ۲۶۹ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های ایجادی پرداخت شده که با اجرای آنها ۱۱ هزار و ۲۵۹ مورد شغل حاصل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه طرح های توسعه ای خبر داد و گفت: ۶۱۵۵ شغل با پرداخت تسهیلات اشتغال در زمینه طرحهای توسعه ای ایجاد شده است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های سرمایه در گردش و ایجاد ۵۳۷ مورد اشتغالزایی خبر داد.

 به گفته عزیزی، بوم‌گردی، پوشاک، خدمات بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی و دامی، صنایع دستی، صنایع غذایی و تبدیل و تکمیل کشاورزی، فرآوری محصولات معدنی کوچک مقیاس و فرش دستباف از جمله طرح های با بیشترین متقاضی پرداخت تسهیلات در سامانه کارا بوده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۷۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد:‌ از ابتدای سال جاری تا ۱۰ اردیبهشت ماه جمعا ۵.۶۳۸ همت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان پرداخت شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی صحابی گفت: از ابتدای سال جاری تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1403 مبلغ 4.084 همت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان پرداخت شده است که این مبالغ نشان دهنده رشد تسهیلات ازدواج به میزان  28 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

به گفته این مقام مسئول بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه 1403، مبلغ 1.554 همت تسهیلات قرض الحسنه فرزند به متقاضیان پرداخت شده است که نشان دهنده 23 درصد رشد بابت تسهیلات فرزندآوری نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. 

مدیر اداره اعتبارات درخصوص تسهیلات ودیعه مسکن نیز یادآور شد: از زمان ابلاغ مصوبه شورا در تیرماه سال 1401 تا تاریخ 9 اردیبهشت ماه 1403، تعداد 500 هزار و 556 نفر تشکیل پرونده داده‌اند که از این تعداد، 441 هزار و 767 نفر به مبلغ 33.4 همت تسهیلات دریافت کرده اند.

همچنین صحابی با اشاره به آمار وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: حسب آمار اخذ شده از سامانه طرح‌های جامع حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی تا تاریخ 09‏‏/02‏‏/1403 تعداد 1.330.795 نفر متقاضی جهت اخذ تسهیلات مزبور به بانک‌های عامل مراجعه نموده‌اند که از این تعداد، 461.442 نفر (در حدود 35 درصد) بنا به دلایل درج شده در سامانه مذکور از جمله نداشتن مدارک موردنیاز، نداشتن وثایق قابل‌قبول، وجود معارض در زمین ملکی، نداشتن پروانه ساختمانی، عدم امکان تأمین سهم آورده متقاضی و....، فاقد شرایط لازم جهت اخذ تسهیلات موصوف می‌باشند.

براین اساس، حسب آمار اعلامی در سامانه مربوطه وزارت راه و شهرسازی، از تعداد 869،353 نفر واجدین شرایط اخذ تسهیلات مذکور، تعداد 793،732 نفر (در حدود 91 درصد از متقاضیان واجد شرایط) موفق به انعقاد قرارداد به مبلغ 4‏‏‏‏‏‏/266 هزار میلیارد تومان شده‌اند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانک‌ها بیش از ۵.۶ همت وام ازدواج و فرزند پرداخت کردند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اعطای بیش از 21 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه بانک ملی ایران به متقاضیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • اعطای ۲۱ هزار فقره وام قرض الحسنه بانک ملی ایران در ۱ ماه
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه