Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام جمال یاری ظهر چهارشنبه در کارگاه آموزشی ویژه روحانیون مستقر، مدیران، کارشناسان و اساتید گفتمان‌های دینی با محتوای چهل سالگی انقلاب در رشت برگزار شد با اشاره به نقش محوری مردم در پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: انتقال ارزش‌های و آرمان‌های انقلاب اسلامی به نسل‌های آینده مهم‌ترین وظیفه مسئولان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین به تقارن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره و آن را فرصتی مناسب برای الهام‌گیری از روحیه انقلابی‌گری آن حضرت دانست و افزود: دهه فجر جزء فرهنگ انقلابی و دینی و نشأت گرفته از شعائر اسلامی بوده و باید در اجرای برنامه‌ها حرمت این ایام حفظ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در ادامه با بیان اینکه ثمره انقلاب اسلامی دست یافتن به شعائر دینی و آموزه‌های راهگشای اسلام است، گفت: آموزه‌ها و معارف دینی در صدر تفکرات و خط مشی مبارزات  انقلابی قرار داشته و دلیل اصلی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نیز وجود همین تفکر و ارزش بوده است.

حجت‌الاسلام یاری با اشاره به اینکه مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایجاد نظام ولایی و حاکمیت الهی است، ادامه‌داد: تبعیت مردم از مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف باعث استحکام و تداوم انقلاب اسلامی ایران شده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی از تمامی فتنه‌های دشمنان سربلند بیرون آمده است، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طی ۴ دهه گذشته همواره رو به جلو حرکت کرده به‌گونه‌ای که امروز انقلاب به سرتاسر منطقه و جهان صادر شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه وجود ویژگی دینی مهم‌ترین دلایل ماندگاری و تأثیرگذاری ویژه انقلاب اسلامی در منطقه و دنیا همین ویژگی دینی آن بود، تصریح‌کرد: اتکای به خداوند متعال و قطع امید از غرب و شرق سبب شد انقلاب به پیروزی رسیده و ملت ایران از دوران سیاه رژیم ستم‌شاهی به دوران نور و روشنایی انقلاب و نظام اسلامی هجرت کنند.

کد خبر 4536074

منبع: مهر

کلیدواژه: تبلیغات اسلامی گیلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • مدیر کل هنرهای نمایشی منصوب شد
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرابورس برای پذیرش شرکت‌ها شرط گذاشت