Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان با اشاره به اجرای پروژه کاداستر در اراضی استان زنجان گفت: پروژه کاداستر در سطح ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی استان زنجان اجرا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای طرح‌های کاداستر و رفع تداخلات را از وظایف مسئولیت‌های مدیریت امور اراضی دانست و اظهار کرد: استان زنجان دارای یک هزار و ۱۹۸ پلاک با سطح ۲ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۱۰۶ هکتار است که حدود یک میلیون و ۱۶۹ هزار هکتار از این سطح اراضی کشاورزی و حدود یک میلیون و ۴۶ هزار هکتار مابقی اراضی غیر کشاورزی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از سال ۹۵ تاکنون با شروع پروژه رفع تداخلات در استان زنجان ۵۲ پروژه با سطح ۱۳۸ هزار و ۵۴۵ هکتار در کمیسیون رفع تداخلات مطرح و مورد بررسی قرار گرفته که از این سطح ۷۵ هزار و ۸۴۵ هکتار مربوط به اراضی ملی و ۶۲ هزار و ۷۰۰ هکتار مربوط به اراضی غیر ملی بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: پس از بررسی این تعداد پرونده در کمیسیون نهایتا ۸ هزار و ۷۸۸ هکتار به سطح اراضی غیر ملی افزوده شده است به طوری که پس از بررسی ها ۷۳ هزار و ۳۱۸ هکتار به عنوان اراضی غیر ملی و ۶۵ هزار و ۲۲۷ هکتار به عنوان اراضی ملی ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پروژه رفع تداخلات در سطح 337 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زنجان در حال اجراست که ۳۷درصد اراضی را شامل می شود، بیان داشت: این سطح در صورت همکاری ادارات عضو کمیسیون تا پایان سال 98 نهایی خواهد شد.

رئیس جهادکشاورزی استان زنجان افزود: پروژه کاداستر نیز هم اکنون در سطح ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی استان در حال احراست.

وی با اشاره به وجود ۹۴۵ پرونده واگذاری اراضی در استان زنجان تصریح کرد: از این تعداد ۸۴۴ پرونده  شامل ۱۳ هزار هکتار واگذار شده و ۱۱۰ پرونده با سطح یک هزار و ۴۰۰ هکتار در هیات هفت نفره مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

جعفری با بیان اینکه با اجرای پروژه رفع تداخلات پرونده‌های قضایی استان در حوزه زمین کاهش قابل توجهی داشته است، عنوان کرد: طی سال گذشته استان زنجان در اجرای پروژه‌های کاداستر و رفع تداخلات جزو سه استان برتر کشور بوده است.
وی خاطر نشان کرد: مدیریت امور اراضی استان زنجان همچنین در شاخص‌های سه گانه حفاظت، تثبیت مالکیت و واگذاری اراضی حایز رتبه برتر کشوری شده و به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۸۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

(تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ

دیگر خبرها

  • اجرای آبیاری ۲۲۰۰ هکتاراز اراضی پایاب سد سهند
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • اجرای طرح کشت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی خوزستان
  • تجهیز یک هزار و ۲۴۴ هکتار از اراضی قزوین به سامانه نوین آبیاری
  • ۷۰ درصد پروژه‌های سازمان ثبت مربوط به حدنگاری است
  • همایش حدنگاری برای تسهیل اجرای کاداستر برگزار شد
  • استرداد ۵۰ هکتار اراضی ملی البرز
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • (تصاویر) آزادسازی ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ
  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم