Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: یکی از دستاوردها و قدرتنمایی ما در خلیج فارس توقیف شناور انگلیسی توسط نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران بوده که در نمایشگاه دستاوردهای چهل سالگی انقلاب در بندرماهشهر در معرض عموم قرار گرفته است. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۱ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سرهنگ محمدشریف شیرعلی در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب در بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: برابر مصوبه‌های ستاد دهه فجر شهرستان بندرماهشهر و ابلاغ فرماندهی نیروی‌های مسلح نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی به همت منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران و با همکاری ادارات و فرمانداری بندرماهشهر از 13 بهمن به مدت 5 روز در دو نوبت صبح و عصر برپا شد که افتتاحیه‌ آن نیز با حضور استاندار خوزستان و دیگر مسئولان استانی  برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته با اداره آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، ناحیه مقاومت بسیج و شهرداری بندرماهشهر در نوبت صبح  بیش از 700 دانش‌آموز از این نمایشگاه بازدید کردند و راویانی در کنار دانش‌آموزان دستاوردها را برای آنها توضیح دادند.

معاونت هماهنگی منطقه سوم نیروی دریایی سپاه پاسداران بیان کرد: در نوبت بعدظهر نیز که از ساعت 15:30 الی 21 بوده مردم ولایتمدار با شور و شوق خاصی در این نمایشگاه حاضر شدند و نشان دادند پشتیبان انقلاب و فرزندان خودشان در نهادها و نیروهای مسلح هستند.

شناورهای تندرو به تجهیزات دریابانی استان بوشهر افزوده می‌شودفیلم/ نزدیک‌ شدن 4 قایق تندرو سپاه به 270 متری ناو آمریکا در تنگه هرمزفیلم/ نزدیک‌شدن 4 قایق تندرو سپاه به 270 متری ناو آمریکا در تنگه هرمز

وی گفت: در موضوع دستاوردهای نظامی سپاه پاسداران شناورهایی از نسل‌های قدیمی که از آنها در عملیات خیبر سال 63 توسط یگان‌های آبی خاکی استفاده شده تا شناورهای نسل جدید و پیشرفته ما که هم‌اکنون در حال استفاده از آنها هستیم به معرض  نمایش عموم قرار گرفته است؛ شناورهای ما در زمان جنگ کوچک و محدود بوده که امروزه با نصب سلاح‌های پیشرفته سنگین و سرعت آنها بسیار بالا پیشرفت چشمگیری داشته است.

ناو سالار یکم شیرعلی عنوان کرد: مقادیری از موشک‌های ما نیز که تعدادی از آنها بر روی شناورهای تندرو نیز نصب شده، سیستم‌های مختلف سبک و نیمه سنگین، سیستم‌های مخابراتی و راداری که ساخت موسسات و صنایع ملی داخلی بوده همچنین در بخش جنگ‌های نوین و مسائل درمانی و پدافندهای هوایی نیز به نمایش دید مردم قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کار بسیار جالبی که در این نمایشگاه صورت گرفته و یکی از دستاوردها و قدرتنمایی ما در شمال خلیج فارس بوده به نمایش گذاشتن شناور انگلیسی توقیف شده توسط نیروهای منطقه سوم دریایی سپاه پاسداران برای مردم است.

انتهای پیام/ن

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۵۹۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در گفت‌وگویی تصویری اظهار کرد: ما به نمایندگی از ملت ایران عملیات وعده صادق را دنبال کردیم و خداوند به ما توفیق داد.

وی افزود: البته اگر هر کسی از مردم بسیار خوب و بی‌نظیر ما که در دنیا مثال زدنی هستند، این مسئولیت را داشتند و این وظیفه به آن‌ها محول می‌شد حتماً همین کار را انجام می‌دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران تصریح کرد: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود. از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق تقریباً ۱۳ روز طول کشید تا عملیات وعده صادق اجرا شد، ما هر روز مطالبه مردم را شاهد بودیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • خلیج فارس نقطه مشترک همه مردم ایران
  • سردار حاجی‌زاده: اجرای عملیات «وعده صادق» خواست مردم بود
  • جعل نام خلیج‌فارس کار انگلیسی‌هاست
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی برای توسعه لرستان
  • استفاده از ظرفیت های خدادادی برای توسعه لرستان
  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر