Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-29@17:05:22 GMT

آغاز فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کد ملی

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۰۱۶۲

آغاز فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری با کد ملی

رضا سالمی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری آغاز شد و امیدواریم که این روش نحوه توزیع گوشت در بازار را سامان بدهد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: فروشگاه اینترنتی «بروزرسان» فروش اینترنتی را از امروز آغاز کرد و با دو فروشگاه اینترنتی به نام‌های «یخچال» و «مسترقصاب» هماهنگ می‌کنیم که آنها هم فروش اینترنتی گوشت تنظیم بازاری را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توزیع گوشت تنظیمی بازاری چند ماهی است در کشور آغاز شده و در مکان‌های محدودی عرضه می‌شود که صف‌های طویلی هم برای گرفتن گوشت تنظیم بازاری ایجاد می‌شود، این نحوه توزیع در چند وقت گذشته نارضایتی بین مردم ایجاد کرد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: نحوه توزیع به این شکل است که مردم می‌توانند با مراجعه به این سایت‌ها و با وارد کردن کدملی و کدپستی محصولات پروتئینی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم‌مرغ را درخواست کنند و در حداقل زمان به آدرس آنها ارسال خواهد شد.

به گفته سالمی در این روش مشکلات عرضه و تقاضا و دلالی برطرف خواهد شد و توزیع اینترنتی در کنار سایر روش‌های ستاد تنظیم بازار برای گوشت تنظیم بازاری انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام گفت: کسانی که در این سامانه ثبت‌نام می‌کنند هر ماه یک بار اجازه ورود به این سامانه با همان کد ملی و کدپستی داده می‌شود و قیمت گوشت منجمد گوساله ۲۹ هزار تومان و گوسفندی با توجه به قطعات و کشور واردکننده از ۳۶ تا ۴۴ هزار تومان عرضه می‌شود و بسته‌های تحویلی ۱.۵ تا ۲ کیلوگرم است.

از مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران درباره طرح توزیع گوشت به جامعه هدف، تحت پوشش کمیته امداد و دهک‌های پایین سؤال شد و گفت: این طرح در دستور کار است و قرار است به زودی توزیع کالا به این قشر از جامعه با کارت یارانه‌ای داده شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشت فروش اینترنتی گوشت فروشگاه اینترنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به اینکه عرضه و حمل دارو به‌صورت آزمایشی به مدت ۶ ماه در یکی از استان ها اجرایی خواهد شد، گفت: فعالیت سکوهای اینترنتی تنها در حوزه حمل دارو و با نظارت سازمان غذا و دارو صورت می گیرد.

به گزارش ایسنا، سید حیدر محمدی با اشاره به ابلاغ آیین‌نامه عرضه و حمل دارو از طریق سکوهای اینترنتی، اظهارکرد:  تدوین این آیین‌نامه با برگزاری جلسات متعدد بین سازمان غذا و دارو و وزارت ارتباطات به‌منظور بررسی‌های تخصصی موضوع انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه سازمان غذا و دارو با نفس ورود سکوهای اینترنتی به حوزه فروش دارو مخالف بوده و هست و هنوز هم تاکید می‌کنیم فروش اینترنتی دارو غیرقانونی و غیرمجاز است، اظهار کرد: آنچه درمورد حمل دارو توسط سکوها تدوین شده و توسط وزارت ارتباطات اعلام شد «آیین‌نامه حمل دارو از طریق سکوی اینترنتی است» و به‌ هیچ‌وجه فروش اینترنتی دارو مطرح نیست.

معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه در این آیین‌نامه تاکید شده است که هرگونه خرید، فروش و انبارش دارو توسط سکوهای اینترنتی غیرمجاز و غیرقانونی است، گفت: پس از ثبت کد رهگیری نسخه توسط بیمار در سامانه سکوهای مورد تایید (سازمان غذا و دارو)، نسخه از طریق سکو حمل و به نشانی متقاضی که در سیستم ثبت شده است تحویل داده می‌شود.

محمدی با تاکید بر اینکه موضوع فروش اینترنتی دارو به‌هیچ‌عنوان مطرح نیست، گفت: این آیین‌نامه تنها درمورد حمل دارو و  تحویل آن به نشانی بیمار به‌صورت غیرحضوری است، همچنین عرضه داروهای خاص، سهمیه‌ای، تحت کنترل و دارای شرایط خاص حمل، توسط پلتفرم‌ها صورت نخواهد گرفت.

به گفته وی مجوز فعالیت سکوهای اینترنتی متقاضی فعالیت در حوزه حمل دارو در یک کارگروه مشترک توسط سازمان غذا و دارو با همکاری وزارت ارتباطات صادر می‌شود، تمامی متقاضیان فعالیت در این حوزه باید ضوابط فنی سازمان غذا و دارو را داشته و حائز شرایط باشند،  دوره‌های آموزشی توسط سازمان غذا و دارو برای سکوهای متقاضی برگزار خواهد شد، وزارت بهداشت(سازمان غذا و دارو) مسئولیت نظارت بر ضوابط اجرایی و فنی را دارند و سکوها مکلف به رعایت این ضوابط هستند، درج هرگونه تبلیغات و تشویق به مصرف فرآورده‌های دارویی و خرید، فروش و انبارش در این آیین‌نامه برای سکوها غیرمجاز اعلام و کاملاً منع شده است.

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو تصریح کرد: داروخانه‌هایی که درخواست فعالیت با سکوهای اینترنتی به‌منظور تحویل دارو را دارند باید درخواست خود را به سازمان غذا و دارو ارائه دهند و تنها داروخانه‌های مورد تایید این سازمان مجاز به فعالیت در این حوزه خواهند بود، همچنین درصورت ثبت شکایت از سکو و یا داروخانه سازمان غذا و دارو مرجع پیگیری معرفی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای آیین نامه توزیع دارو در بستر سکو‌های اینترنتی
  • نابسامانی در ثبت نام اینترنتی تایر و کمبود تایر سواری رینگ ۱۳ و ۱۴
  • تنها «حمل» دارو از طریق سکوی اینترنتی است/ به هیچ وجه «فروش» دارو مطرح نیست
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین