Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@03:04:05 GMT

پیروزی سوریه پیروزی محور مقاومت است

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۰۸۹۹

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور بین‌الملل گفت: پیروزی سوریه پیروزی محور مقاومت است.به گزارش بلاغ،ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه پس از دیدار با  علی‌اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: خیلی خوشحالم در سفرم به ایران با رسانه‌ها صحبت می‌کنم تا تأکید کنم رایزنی‌های سازنده‌ای با مقام‌های ایرانی با هدف توسعه همکاری‌های راهبردی انجام دادم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوریه و ایران با دشمنی به‌نام تروریست مبارزه کرده‌اند و اکنون در برابر دشمنی به‌نام استعمار قرار گرفته‌اند. تا زمانی که ما با هم هستیم همان‌گونه که در برابر تروریسم پیروز شدیم در برابر استعمار نیز پیروز خواهیم شد.

وی افزود: مذاکرات ارزشمند و با دکتر ولایتی انجام دادم و از صحبت‌های مشاور مقام معظم رهبری استفاده کردم. ما همواره از دکتر ولایتی قدردانی کرده و تلاش‌های وی برای کمک به ملت سوریه قابل قدردانی است. در این دیدار من بهترین آرزوها و سلام‌های بشار اسد رئیس جمهور سوریه را به محضر مقام معظم رهبری ابراز کردم. همچنین مراتب تبریک ملت سوریه را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به محضر مردم ایران با خود به همراه آورده‌ام تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبریک بگویم.

علی‌اکبر ولایتی مشاور عالی مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل در ادامه این دیدار گفت:‌ ملاقات خوب و سازنده‌ای با وزیر امور خارجه سوریه انجام شد و باید پیروزی‌های دولت و ملت سوریه را در برابر هجمه دشمنان منطقه‌ای و بین‌المللی تبریک گفت.

وی افزود: مثلث ارتجاع منطقه در مقابل سوریه شکست خوردند و آمریکایی‌ها چه بخواهند یا نخواهند باید سوریه را ترک کنند. اکنون 90 درصد خاک سوریه در تسلط دولت سوریه است و باقی نیز به‌زودی توسط ارتش سوریه آزاد خواهد شد.

ولایتی تأکید کرد: پیروزی سوریه پیروزی جبهه مقاومت است. ایران و سوریه رابطه‌ای راهبردی دارند که این رابطه همواره ادامه یافته است و دو کشور در کنار هم بوده‌اند و آنچه اکنون می‌بینیم نتیجه اتحاد کشورهای محور مقاومت است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسمی که شامگاه یکشنبه به همین منظور در دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد، مالک پناهی تمشیت مدیریت امور پردیس های استان اردبیل اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری «دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل نظام جمهوری اسلامی است.» و بر این اساس بکارگیری تمام توان دست اندرکاران امر تعلیم و تربیت در راستای تربیت معلمان در تراز جمهوری اسلامی ضروری است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز با تسلیت سالگرد شهادت استاد اخلاق و علم، شهید مطهری و تبریک هفته معلم، به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره و خاطرنشان کرد: معلمان انسان ساز هستند و می توانند در تربیت فرزندان کشور تاثیر گذار باشند.

مهدی رهبر بیان کرد: به همین دلیل شغل معلمی به مثابه شغل انبیاء قلمداد می شود چرا که در این حرفه هدایت و آموزش همراه با هم انجام می شود.

حجت السلام حمیدوند مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل نیز با اشاره به آیات قرآن بر والا بودن جایگاه و ارزش معلمی و مسئولیت خطیر آن تاکید کرد و گفت: هدف این دانشگاه تربیت دانشجوی تراز انقلاب اسلامی و تحویل آن‌ها به نظام آموزش و پرورش است چرا که این دانشجومعلمان آینده سازان این مملکت هستند.

سرپرست جدید بنت الهدی صدر اردبیل نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: اولین نکته مهم در بیانات مقام معظم رهبری بحث تبیین و جایگاه مقام معلمی است، ایشان معلمی را یک حرفه می دانند و تاکید دارند اگر بخواهیم معلمان خوبی داشته باشیم تا نسل با ارزش تربیت کنند قطعا باید جایگاه معلمی تبیین شود.

لیلا رئیسی افزود: رهبر معظم انقلاب، دانشگاه فرهنگیان را دانشگاه تربیت نسل جدید می داند و تاکید دارد که امنیت، سلامت، ارزش و معنویتمان را مدیون نیروی انسانی هستیم و نیروی انسانی را دانشگاه فرهنگیان تربیت می کند.

وی گفت: امیدواریم با همیاری و همدلی و کمک جمعی مسئولان، در تحقق اهداف دانشگاه فرهنگیان گام برداریم.

کد خبر 6097186

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق مسئولان حوزه حج و زیارت با آرمان‌های امام خمینی (قدس سره)
  • طرح آمایش سرزمین ورزش کشور را از روزمرگی دور می‌کند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در قبال مقاومت و فلسطین
  • نشست گفتمان سازی بیانات مقام معظم رهبری
  • خوشحال‌ترین مربی ایران در حافظیه! (عکس)