Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در حاشیه افتتاح سالن مجهز تیراندازی در دبیرستان علوم ورزشی پوریای، ولی در گفتگو خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به لزوم گسترش فرهنگ ورزش در بین نوجوانان گفت: وجود امکانات در هنرستان‌های علوم ورزش و تربیت بدنی موجب تربیت قهرمانان ملی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این سالن مجهز به ۷ خط تیر اندازی بادی و تپانچه و یک خط تیراندازی با کمان و ۲ تخته دارت است، افزود: هنرستان علوم ورزش و تربیت بدنی به عنوان تنها هنرستان پسرانه ورزشی در استان، گام‌های موثری در ارتقاء حرفه‌ای ورزش دانش آموزی برداشته است.

موسوی اصل با اشاره به برخی از واحد‌های درسی هنرجویان این هنرستان ورزشی بیان داشت: درس‌هایی همچون فوتبال، هندبال، فوتسال، دو و میدانی، فیزیولوژی، ژیمناستیک، تغذیه و تنیس در این هنرستان به هنرجویان تدریس می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز رشته تیراندازی را از جمله ورزش‌های توصیه شده توسط پیامبر اکرم (ص) دانست و عنوان کرد: تیراندازی علاوه بر ارتقاء تکنیک قدرت بدنی، موجب تقویت عضلات دست و افزایش میزان تمرکز ورزشکاران می‌گردد.

انتهای پیام/گ

افتتاح سالن ورزشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

(تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده

دیگر خبرها

  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟
  • برای بازگشت سه امتیاز شمس آذر مذاکرات متعددی انجام شده است
  • خانواده اساس هویت و تربیت انسان‌ها را شکل می‌دهد
  • (تصاویر) افتتاح دانشکده علوم خانواده
  • حرکات اصلاحی و ورزشی چطور به بهبود مشکلات جسمانی کمک می‌کند؟
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود