Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@03:19:27 GMT

برانکو: اگر فکر می‌کنید سفارش شدیم مدرک رو کنید!

تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۱۹۳۲

به گزارش خبر آنلاین برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از برتری ۲-۰ تیمش مقابل پدیده در نشست خبری حاضر شد و گفت: خیلی خوشحالم پیروز شدیم از بازیکنان بابت جنگندگی که داشتند تشکر می‌کنیم. از هواداران که در این سرما ما را تشویق کردند ممنون هستیم.بازی سختی بود و این مسابقه یک دربی واقعی در هفته اول بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته اول یک دربی بزرگ داشتیم و دو تیم بالای جدول باهم بازی کردند. مهم ترین مساله شروع مسابقه با برد بود.

سرمربی پرسپولیس درباره نتیجه بدست آمده و موقعیت‌های از دست رفته تیمش گفت: طبیعی است اگر دو سه گل دیگر می زدیم خوشحال می‌شدیم و فرصت‌هایی هم در این بین داشتیم اما تکرار می‌کنم پدیده یک تیم بسیار خوب و گل محمدی یک تیم مدرن را بسته است. حضور آنها در صدر جدول اتفاقی نبوده است.

برانکو همچنین در واکنش به صحبت‌های تقوی و حواشی این روزهای پیرامون تیمش ادامه داد: می دانیم همیشه این صحبت های مطرح می‌شود. نشان دادیم که فکرمان فوتبال است و دوست داریم هواداران ما نشاط داشته باشند و از عملکرد تیم لذت ببرند و محترمانه و ورزشی کار می‌کنیم. اگر کسی فکر می‌کند ما سفارش شده هستیم مدرک ارایه بدهد ویک مثال بزند و بیخود و بی جهت حرفی را مطرح نکند.

او همچنین گفت: بارها گفتم اولین بازی خیلی سخت است و مهم است که با لیاقت برنده این دیدار شدیم. قطعا از بازی‌های بعدی بهتر و بهتر خواهیم شد و به بازیکنانم بابت این برد شیرین تبریک می‌گویم.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم. 

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • خوشحالی گوهری پس از پرسپولیس (عکس)
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن رسید