Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت‌های‌ پزشکی امیدیه گفت: حال مصدومان حادثه برخورد اتوبوس دانش‌آموزان روستای عد عبیس که امروز با یک دستگاه تریلر برخورد کردند؛ وخیم اعلام شده است. ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

هاشم زیدانی نژاد  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز، اظهار داشت: ظهر امروز تصادفی در محور امیدیه به ماهشهر( روبه روی جایگاه CNG) رخ داد و سبب کشته و زخمی شدن 11 دانش آموز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه مینی‌بوس حامل دانش‌آموزانِ روستای عد عبیس که در حال بازگشت به خانه بودند با خودروی تریلر که کنار جاده بود برخورد کردند که در اینحادثه دو دانش آموز  کشته و 9 نفر دیگر زخمی شدند.

آخرین وضعیت تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور امیدیه به ماهشهر2 دانش‌آموز روستایی در تصادف سرویس مدرسه کشته شدند‌تصادف زنجیره‌ای در رودهن؛ 9 نفر مصدوم شدند

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی امیدیه ادامه داد: دانش‌آموزان فوت‌شده یک دختر و پسر به نام های عباس و لیلا عثمانی بودند که در محل حادثه جان خود را از دست دادند و مستقیما توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه منتقل شدند.

وی همچنین به تعداد مصدومین  حادثه اشاره و افزود: طبق آماری که از بیمارستان‌های امیدیه گرفته شد 2 دانش‌آموز به بیمارستان نفت و 7 نفر از آن‌ها به بیمارستان امام رضا انتقال داده شدند.

وی افزود: تعداد مصدومین که به وسیله آمبولانس‌های هلال‌احمر، اورژانس 115 و خودروهای عبوری به بیمارستان منتقل شده بودند 9 نفر بود که حال آن‌ها وخیم اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، عد عبیس روستایی در پنج کیلومتری امیدیه و در دهستان چاه سالم است که جمعیت آن طبق سرشماری سال 95، 83 نفر است و دانش آموزان آن برای ادامه تحصیل مجبور به رفت و آمد به شهرهای اطراف  هستند.

انتهای پیام/ ت

R41468/P1336/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان از کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان در یک سال گذشته خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، علیرضا باوی با اشاره به روز ایمنی و حمل و نقل، اظهار داشت: در سال‌های اخیر اقدامات متعددی در حوزه بهسازی و ساخت راه‌ها با هدف کاهش تصادفات انجام شده است، اما هنوز ایراداتی در کیفیت راه‌ها و نقاط حادثه‌خیز وجود دارد.

 وی با بیان اینکه در استان خوزستان 19 نقطه حادثه‌خیز توسط پلیس راهور کشور و وزارت راه و شهرسازی احصا و به استان خوزستان نیز ابلاغ شد، افزود: در سال 1402 تعداد 9 نقطه که در تعهد اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بود، رفع شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان خوزستان گفت: منطقه غره در محور رامهرمز - بهبهان، شهرک دانش در محور اندیمشک - شوش، شهرک مدنی در محور ماهشهر - هندیجان، تقاطع ظلم‌آباد در محور گتوند - لالی، کیلومتر 20 محور خرمشهر - اهواز، قلعه چنعان محور کمربندی - صنایع فولاد، تدین در محور ملاثانی- اهواز، کارخانه قند محور شوش- دزفول و خارستان در محور بهبهان - رامهرمز، نقاطی است که رفع نقص آن‌ها انجام و ایمن‌سازی شده است. در معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان خوزستان، جلسات متعددی برگزار و مصوبات از دستگاه‌های مسئول با توجه به تکالیف و امور محوله، پیگیری می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم ارتقای فرهنگ رانندگی صحیح بین مردم و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، ادامه داد: یکی دیگر از اقدامات این معاونت در سال گذشته تهیه محتوای پیشگیرانه و انتشار از طریق رسانه‌های جمعی و ارسال پیامک به رانندگان پر خطر بوده است.

باوی افزود: مواردی همچون نصب و به روزرسانی سامانه‌های کنترل سرعت و ثبت تخلفات جاده‌ای (درون و برون شهری)، رصد آخرین وضعیت دوربین‌های هوشمند در استان خوزستان و نصب سامانه‌های نظارتی جهت اعمال نظارت بر نقاط حادثه خیز، می‌تواند در کاهش تلفات جانی و خسارت های مالی موثر باشد و باید در سال جاری نسبت به آن اهتمام ویژه‌ای شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • کاهش ۵۰ درصدی نقاط حادثه‌خیز استان خوزستان