Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز نشستی با موضوع دشمن شناسی و خودباوری به مناسبت دهه مبارکه فجر با حضور مسئولین شهرستان بوکان، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر انور ضیائی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان ضمن عرض خیرمقدم و تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این انقلاب با حضور پرشور مردم و رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر انقلاب بود که با این روحیه حماسی خودش مدیریت کرد و منجر به پیروزی انقلاب ما در سال ۱۳۵۷شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی همواره با جریانها انحرافی و جهت دار مواجه بوده که پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات سیاسی جهان را برهم زد و حکومت دینی را شکوفا نمود.

وی در ادامه افزود: آمریکایی ها کجا هستند که ببینند تحریم ها نتوانست ایران را از حرکت به رشد باز دارد چرا چون کشتی انقلاب با رهبری و مدیریت مقام معظم رهبری به حرکت رو به رشد خود ادامه می دهد.

وی در ادامه گفت: امیدوارم که ملت شریف ایران با توجه به توصیه های مقام معظم رهبری، متحدتر و همدل تر از گذشته همراه با اقشار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پرشوری داشته باشند.

در ادامه سخنران اصلی این نشست حجت الاسلام روح ا... فتحی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بوکان ضمن تبریک ایام دهه مبارکه فجر گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن برای اعاده حیثیت و نیز منافع از دست رفته خود، برای از بین بردن نظام اسلامی هر کاری که در توان داشتند انجام دادند ولی به هیچ نتیجه ای نرسیدند.

حجت الاسلام فتحی در ادامه به اهداف دشمن اشاره نمود و گفت : هدف دشمن براندازی نظام اسلامی و تخریب پایه های نظام و ترور شخصیتهای که نقش مهمی در تداوم پیروزی انقلاب ایفا می کردند که یکی ازمهمترین اهداف دشمن در این زمینه تضعیف اصل ولایت فقیه بوده است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای تضعیف و شکستن استقامت فکری مردم ایران اسلامی تلاش بسیاری کردند ولی هم آنان و هم تمامی جریانهای سیاسی داخلی نتوانستند موفق شوند و مردم ایران از هیچ دشمنی نمی هراسند و هیچ دشمنی نمی تواند اتحاد ملت ایران را از بین ببرد.

وی با اشاره به شرایط سخت ایران اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی اشاره نمود و افزود: دشمن فکر می کند با تبلیغات روانی و تحریم‌ها می تواند اتحاد مردم را از بین ببرد اما اینطور نیست بلکه دشمن با این کار موجب رشد و تعالی و اقتداربیش از پیش ایران اسلامی شده است.

237 / 167 دهه فجر نشستی با موضوع دشمن شناسی و خودباوری واحد بوکان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دهه فجر واحد بوکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۳۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد

ابوالقاسم رئوفیان دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین و عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات دور دوم مجلس اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی نسبت به ترغیب و تشویق مردم نسبت به شرکت مردم در انتخابات دور دوم مجلس نقش کلیدی دارند.

او افزود: شرایط اقتضا می‌کند که رسانه ملی و گروه‌های تاثیر گذار از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به شرکت در انتخابات فروگذار نکنند و تلاش بیشتری در این حوزه انحام دهند.

رئوفیان متذکر شد: اصلی که به هر نظام سیاسی مشروعیت مردمی می‌بخشد مشارکت مردمی در انتخابات است که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی هم بیش از هر کلید واژه‌ای، به ویژه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲، از این کلیدواژه استفاده کردند تا اینکه مشارکت مردم نسبت به پیش‌بینی‌ها و نظرسنجی‌های رسمی افزایش پیدا کرد.

عضو هیأت‌عالی شورای وحدت نیرو‌های انقلاب اسلامی گفت: مردم از شرایط موجود و عملکرد دولت و مجلس ناراضی‌اند و خواهان تحول هستند.

او متذکر شد: مجلس باید نسبت به ایجاد تحول در جامعه تلاش کند که لازمه تحقق این امر شکل گیری کمیسیون‌های تخصصی مبتنی بر معیار‌های تحول آفرین است. همچنین هیات رئیسه مجلس باید بتواند منشا تغییرات مثبت باشد و لازمه آن انتخاب اعضای با کفایت برای هیات رئیسه است.

رئوفیان درباره اولویت‌های مجلس دوازدهم گفت: نمایندگان مجلس باید به اولویت‌های مردم از جمله کاهش نرخ بیکاری و کنترل نوسان ارز بپردازند، چرا که این موارد مشکلات عدیده‌ای را برای کشور رقم زده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • فرمانده کل سپاه: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • نگاهی به سینمای کارگری ایران به مناسبت روز کارگر
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد