Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ساختمان گمرک و خط انتقال برق ۲۰ کیلوولت منطقه ویژه اقتصادی پارسیان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان، ساختمان گمرک و خط انتقال برق منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان همراه با  ۴۳ طرح صنعتی دیگر استان هرمزگان به مناسبت دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم افتتاح این پروژه به صورت ویدیو کنفرانس توسط صالحی‌نیا معاون وزیر صمت و باحضور فریدون همتی استاندار  هرمزگان و خلیل قاسمی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مهندس حسن شاهرخی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان کلید خورد.

 

استاندار هرمزگان در مراسم افتتاح  گفت:  در زمانی که دشمنان انقلاب جنگ اقتصادی را علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته‌اند شاهد رشد اقتصادی و صنعتی در تمامی بخشها هستیم و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد رشد و شکوفایی بسیار خوبی در حوزه صنعتی هرمزگان می‌باشیم.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت هرمزگان نیز با بیان اینکه امروز ۴۳ طرح با اعتبار ۷ هزار میلیارد ریال و اشتغالزایی هشت هزار و ۳۹۰ نفر در بخش صنعت، معدن و تجارت هرمزگان افتتاح می‌شوند، گفت: افتتاح ساختمان گمرک منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی بر پارسیان با زیربنای ۶۶۲ متر مربع، باسکول ۱۲۰ تنی و محوطه گمرک با زیربنای ۱۶ هزار متر مربع و با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریال از طرح های شاخص این پروژه‌هاست.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر جشنواره فیلم فجر گروه سرود سرود انقلاب اسلامی اسحاق جهانگیری کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس انقلاب منطقه ویژه اقتصادی پارسیان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح پروژه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه

عبدالحمید حمزه‌پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با اشاره به آغاز آبسانی به روستای کم رضوان گفت: اکنون ساخت مخزن ۱۰۰ متر مکعبی این روستا با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال به پایان رسیده است.

وی افزود: با تخصیص ۵۵ میلیارد ریال دیگر، عملیات یازده و نیم کیلومتر خط انتقال آب نیز آغاز شده و نیاز آبی این روستا از آب شیرین کن لمزان تامین می‌شود.

روستای کم رضوان بخش مهران شهرستان بندرلنگه در حال حاضر بدون شبکه آبرسانی و خط انتقال آب است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • آغاز طرح آبرسانی به روستای کم رضوان بندرلنگه
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک