Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: پیوست فرهنگی برای توسعه مبلمان شهری نداریم و برنامه ریزی در این بخش باید انجام شود.

علیرضا کوچکی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: مبلمان شهری از نیازهای مهم در شهر و زیباشناختی شهری است که نیازمتد چشم انداز لازم است.

وی اظهار کرد: مبلمان شهری تنها در شهرسازی و توجه به ورودی و خروجی شهر نیست بلکه باید در ساختمان سازی ها هم باید رعایت مسائل زیبایی شناسی انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت: توجه به ساختمان های یکدست در راستای نمای سنتی و بومی می تواند در مبلمان شهری اثرگذار باشد.

کوچکی با اعلام اینکه گردشگری با طبیعت گردی متفاوت است؛ خاطر نشان کرد: باید با توجه به وجود طبیعت بکر و میانکاله بعنوان زیستگاه طبیعی در بخش طبیعت گردی تلاش بیشتری برای جذب توریست انجام شود.

ظرفیت و پتانسیل میانکاله، نیازمند سایت پرنده نگری

وی ادامه داد: روز میانکاله به عنوان روز بهشهر جشن گرفته می شود اما هنوز سایت پرنده نگری بعنوان زیستگاه مهم پرندگان در این منطقه نداریم و از نیازهای مهم است.

این عضو شورای اسلامی شهر بهشهر با اعلام اینکه بسیاری از پرنده عایی که سالانه مهمان ماست برای ما ناشناخته است؛ یادآور شد: باید تلاش شود تا این مسأله در دستور کار قرار گرفته و در شورای شهر هم تلاش داریم در این بخش با همکاری محیط زیست به برنامه ریزی مدون برسیم.

کوچکی با اعلام اینکه زیباسازی و مبلمان شهری از جمله خواسته‌های بجای شهروندان در این شهر است؛ یادآور شد: بر همین اساس نیز تلاش شد تا زمینه ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت شهروندان بیشتر از گذشته فراهم شود و باید برای مبلمان شهری و تابلوی خوب و مناسب در شهر اقدام شود.

وی گفت: تابلوی شهری یکی از طرح های مهم ماست اما بودجه لازم در این بخش نداریم و این مهم به اجرایی شدن نرسیده است.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بهشهر گفت:  با تلاش های انجام شده در این کمیسیون ورزش صبحگاهی، پارک پیاده رو خطی و توجه به سلامت شهروندان و افزایش وسایل و امکانات ورزشی در پارک ها از موارد مهمی بود و در شهر بهشهر اجرایی شد.

کوچکی افزود: برای ساختن شهری زیبا و توسعه همه حانبه نیازمند مشاوره از صاحب نظران در بخش های مختلف هستیم و از نظرات کارشناسانه حمایت و استقبال می کنیم.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پرندگان پرنده شورای اسلامی شهر طبیعت عضو شورای اسلامی شهر جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گلرو نماینده مردم شهرستانهای سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی و منتخب مردم در مجلس دوازدهم، طی نامه ای به رئیس جمهور و مذاکره با وزیر بهداشت، با اشاره به کمبود زیرساخت درمانی در مرکز استان، خواستار توسعه بیمارستان کوثر از ۳۰۰ تخت به ۸۰۰ تخت شد.

گلرو از تلاش های دولت رئیسی در ایجاد زیرساخت های درمانی از جمله سوانح سوختگی، اورژانس کوثر، مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان کوثر، تامین دستگاه فوق پیشرفته رادیوتراپی برای درمان سرطان، توسعه بیمارستان امیرالمومنین بعنوان بیمارستان دوم مرکز استان تقدیر کرد.

این عضو خانه ملت با اشاره به تردد میلیونی زائران امام رضا (ع) از سمنان و خدمات ملی مراکز درمانی سمنان، زیرساخت های موجود را کافی ندانست و بر ضرورت توجه جدی وزارت بهداشت به تامین زیرساخت درمانی حوزه انتخابیه تاکید کرد.

کد خبر 6092893

دیگر خبرها

  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • رئیس سازمان حفاظت محیط زیست: حل مسئله گرد و غبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌هاست / باید از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنیم
  • استفاده از ظرفیت دانشگاه آزاد در توسعه فناوری شهری
  • استفاده از ظرفیت بی‌نظیر دانشگاه آزاد در زمینه علم و فناوری برای توسعه شهری
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اجرای ۱۶ پروژه شاخص در مجتمع گردشگری صفه/ برای توسعه صنعت نشاط و تفریح تلاش می‌کنیم
  • لزوم ایجاد یک سایت فرهنگی و هنری در استان البرز
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • سیستان و بلوچستان پتانسیل‌های فراوانی در زمینه‌های تولیدی و اقتصادی دارد