Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رسانه های کره شمالی در مورد ادعای ترامپ مبنی بر تعیین تاریخ و محل برگزاری نشست دوم سران کره شمالی و آمریکا سکوت اختیار کرده اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، رسانه‌های کره شمالی امروز (پنج شنبه) علیرغم بیانیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تعیین تاریخ و محل برگزاری نشست دوم سران پیونگ یانگ و واشنگتن، همچنان سکوت اختیار کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش یونهاپ، ترامپ روز سه شنبه اعلام کرد ۲۷ و ۲۸ فوریه (۸ و ۹ اسفند) نشست دوم خود با کیم جونگ اون رئیس کره شمالی را برگزار می‌کند.
این در حالی است که ارگان‌های دولتی کره شمالی به ویژه روزنامه اصلی آن «رودانگ سینمون» و آژانس خبری مرکزی رسمی کره شمالی خبری در این رابطه منتشر نکردند.
کره شمالی همچنین در مورد سفر «استفان بیگون» فرستاده ویژه آمریکا در امور کره شمالی به پیونگ یانگ و مذاکراتش با مقامات این کشور در مورد برگزاری نشست دوم سران دو کشور سکوت کرده است.
بیگون روز گذشته در سفر به پیونگ یانگ با «کیم هیوک چول» همتای جدید کره‌ای شمالی خود در مورد جزئیات دیدار ترامپ و کیم جونگ اون مذاکره کرد.
در حالی که وزارت خارجه آمریکا ۲ هفته پیش از برداشتن "گام‌های جدید ۲ طرف" در راستای خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی خبر داده بود، کره شمالی در ارگان رسمی خود ضمن انتقاد از اقدامات اعتمادزدای واشنگتن اعلام کرده بود تحریم و مذاکره با هم پیش نمی‌روند.
سفر ماه اکتبر «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا به پیونگ یانگ و نیز سفر «کیم یونگ چول» مشاور ارشد رئیس کره شمالی به آمریکا و دیدارش با ترامپ برای برگزاری نشست دوم سران دو کشور نیز در کره شمالی مسکوت مانده بود.
سکوت کره شمالی در مورد دیدار‌های اخیر و نیز مواضع انتقادی روزنامه رسمی کره شمالی در موضوع نشست دوم سران پیونگ یانگ و واشنگتن حاکی از چشم انداز مبهمی در این راستا است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کره شمالی آمریکا پیونگ یانگ کیم جونگ اون ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن

نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا از بایدن خواست تا برای شکست دادن ترامپ در انتخابات از حضور در این رقابت انصراف دهد.

به گزارش مشرق، رابرت اف.کندی، نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا عنوان کرده که جو بایدن، رئیس‌جمهور فعلی آمریکا و نامزد حزب دموکرات باید از رقابت‌ها کناره‌گیری کند تا وی بتواند مانع از این شود که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا بار دیگر به کاخ سفید بازگردد.

به گزارش پولیتیکو، کندی در جریان یک سخنرانی ۳۰ دقیقه‌ای در مرکز شهر بروکلین در ایالت نیویورک آمریکا عنوان کرد: ما فقط یک شانس برای شکست دادن دونالد ترامپ داریم.ما به نامزدی نیاز داریم که بتواند این کار را انجام دهد و آن نامزد من خواهم بود. کندی سپس در ادامه سخنرانی‌اش از بایدن خواست تا از حضور در انتخابات کناره‌گیری کند و عنوان کرد بر خلاف بایدن که شانسی برای پیروزی ندارد، ترامپ می‌تواند پیروز انتخابات باشد مگر آنکه بایدن با کنار کشیدنش از رقابت‌ها راه را برای شکست دادن ترامپ فراهم کند.

اظهارات کندی در حالی مطرح می‌شود که وی در روزهای اخیر در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفته است و ترامپ به صراحت اعلام کرده هر گونه حمایت رای‌دهندگان از وی مانند هدر دادن حق رای‌شان است. دموکرات‌های نیز در مقابل اظهارات کندی علیه بایدن، انتقادات زیادی علیه وی مطرح کرده‌اند.

در همین رابطه مت کوریدونی، سخنگوی کمیته ملی دموکرات آمریکا عنوان کرده است که پیشنهاد کندی برای کنار کشیدن بایدن از رقابت‌های ریاست‌جمهوری را به همان اندازه کمپین انتخاباتی‌اش نباید جدی گرفت. با این حال کندی به همراه مدیر کارزار انتخاباتی‌اش، آماریلیس فاکس کندی، نظرسنجی را ارائه کردند تا بر مبنای آن استدلال کنند که چرا بایدن باید از رقابت‌های ریاست‌جمهوری کناره‌گیری کند.

وی با اشاره به نتایج این نظرسنجی تنها راه شکست ترامپ در انتخابات را، کناره‌گیری بایدن عنوان کرده است. هنوز نه کمپین ترامپ و نه کمپین بایدن در باب اظهارات کندی اظهار نظر نکرده‌اند. کندی پیش از این هم در اظهاراتی بایدن را خطری بزرگ برای دموکراسی آمریکا دانسته و عنوان کرده بود خطر وی برای دموکراسی بیشتر از خطر ترامپ است.

دیگر خبرها

  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تایمز: ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • تایمز: ترام طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد
  • طرح ترامپ برای حل مساله اوکراین
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • انتقاد از سکوت مدعیان حقوق بشر از کشتار زنان و کودکان در غزه
  • امام جمعه کرج: این واداده‌ها چرا در برابر کتک زدن دانشجویان آمریکا سکوت کردند؟
  • رابرت کندی به بایدن: کنار بکش تا ترامپ را شکست بدهم
  • درخواست عجیب نامزد مستقل انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از جو بایدن
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا