Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سردار سرتیپ علی فدوی روز پنج شنبه در آیین افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور افزود: درحالی وارد دهه چهارم پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد که این از الطاف الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر مبنای حقیقت بنا شده است خاطر نشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته حتی لحظه ای دست از ستیز با این انقلاب بر نداشته اند.
سردار فدوی تصریح کرد: به جرات می توان گفت در طول تاریخ پس از دوره پیامبر اکرم (ص)، بیشترین دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
وی ادامه داد: علاوه بر جنگ تحمیلی و توطئه ها علیه ایران، دشمنان به دنبال شکست جبهه حق در سایر کشورها از جمله عراق، سوریه، لبنان و فلسطین بوده اند اما هیچگاه موفق به پیروزی جبهه باطل نشدند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: برخی از این کشورها حتی در تکنولوژی، ثروت و دستیابی به علوم از کشور ایران نیز جلوتر هستند اما دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی علیه آنها قرار داشتن در مدار حق است.
وی خاطر نشان کرد: هر ملت و امتی که به قدرت بی پایان خداوند متصل شود در برابر تمام دشمنی ها و کینه توزی ها برتر خواهد بود.
سردار فدوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دویست هزار شهید تقدیم کرده است گفت: بیش از چهل هزار نفر آنها در لباس پاسداری به فیض شهادت رسیده اند.
بنابراین گزارش، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور از 55 رده باحضور 2هزار ورزشکار در 6 رشته از تاریخ 18 تا 20بهمن ماه در مجموع ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار می شود.
9887/6064
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 انقلاب ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لبنان نظام جمهوری اسلامی ایران جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

به گزارش جام جم آنلاین، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • استقبال تهران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • ایستادگی بر سر ارزش‌ها عامل پایداری نظام در مقابل توطئه‌ است
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان