Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@22:54:37 GMT

دستگیری سه سارق مسلح در اهواز

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۶۶۱۴۵

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری سه سارق مسلح در اهواز خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار حیدر عباس زاده اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در برخی مناطق اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی اهواز قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات در این خصوص و پس از شناسایی متهمان به هویت "ا-ت" و "ح-س" در منطقه‌ای از شهرستان اهواز، عملیات دستگیری آنها انجام شد که سارقان به محض مشاهده مأموران انتظامی با یک خودروی سرقتی قصد فرار داشتند و به سمت پلیس تیراندازی کردند که پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به آتش متقابل کرد و با سرعت عمل پلیس دو متهم که سابقه چندین فقره سرقت مسلحانه و تیراندازی را در پرونده خود داشتند، دستگیر و خودروی سرقتی نیز توقیف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس زاده بیان کرد: در این درگیری متهمان از ناحیه کمر و پا زخمی و توسط اورژانس ۱۱۵ جهت مداوا به یکی از مراکز درمانی منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی سرقتی متهمان یک قبضه اسلحه کلاش، دو تیغه خشاب، ۴۵ عدد فشنگ، یک جفت پلاک خودرو سرقتی، دو عدد اهرم دیلم مخصوص باز کردن درب منازل، یک عدد کلنگ جهت تخریب درب منزل، دو عدد نقاب مشکی و دو دستگاه گوشی تلفن همراه کشف شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، مخفیگاه یکی دیگر از همدستان متهمان شناسایی و وی نیز دستگیر شد، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارق مذکور یک دستگاه خودرو با پلاک سرقتی کشف شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این سارقان در استان‌های دیگر نیز مرتکب جرایمی از این دست شده بودند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حوادث سرقت اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از ارتکاب قتل جوانی ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند.


سرهنگ صادقی گفت: در پی مفقود شدن جوانی ۲۷ ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو ۴۰۵ فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری دریکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و ازآنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصوربوده است، کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان جنوبی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان ۲۷ ساله گواهی می‌داد، توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود ۳۰ ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ صادقی با اشاره به اینکه قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان ۲۷ ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل اختلافات مالی وخانوادگی اعلام کردند افزود: متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستا‌های شهرستان درمیان، اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

وی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • دستگیری زوج جیب بر در منطقه ثامن مشهد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری سارقان ۳۰۰ میلیاردی در اشتهارد
  • بازداشت دو سارق با ۳۰ میلیارد تومان سرقت در اشتهارد
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • ♦️دستگیری سارق مسلح موتورسیکلت در کمتر از یک ساعت
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز