Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پنجشنبه با حضور مسئولان شهرستان فومن چندین طرح خدماتی و عمران شهری و گردشگری در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های نصب ترانس و تقویت شبکه برق بخشی از طرح‌های افتتاح شده در این شهرستان بود که مدیر امور توزیع برق فومن در حاشیه افتتاح این طرح‌ها با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران خدمات بزرگی در ایران انجام شد، اظهارکرد: از جمله این خدمات ایجاد امکانات زیرساختی مانند آب، برق گاز، جاده، آسفالت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شادپور گفت: در راستای تقویت ولتاژ برق در روستاها، اقدامات خوبی در اصلاح و توسعه شبکه‌های برق و نصب ترانسفورماتورها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با تقویت برق روستایی نوگوراب دغدغه ۷۰ خانوار از مردم این روستا حل شده است، تصریح‌کرد: در این طرح ۴۰۰ متر خط فشار متوسط و نصب یک دستگاه ترانسفورماتور برای ۱۰۰خانوار در جهت حل مشکل این روستا صورت گرفته است.

شادپور با تاکید بر اینکه برای افتتاح پروژه‌های امور توزیع برق شهرستان در این ایام بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: در سه ساله اخیر در ایام دهه فجر و هفته دولت بیش از ۱۲ میلیارد تومان که بیشتر آن اعتبارات ملی هزینه شده است.

بهره‌برداری از پروژه های عمران شهری شهرداری فومن

بهره‌برداری از چندین طرح عمران شهری توسط شهرداری فومن از دیگر پروژه ها افتتاح در این روز بود. شهردار فومن در حاشیه افتتاح این طرح‌ها گفت: برای ساخت این بلوار که با مصوبه شورای اسلامی شهر فومن ٢٠٠ میلیون تومان از اعتبارات داخلی شهرداری و ٥٠ میلیون تومان نیز برای گسترش و ساخت پل جنب چشمه هزینه شده است.

حسین غلام نیا با بیان اینکه شهر فومن با توجه به جاذبه محیطی و گردشگری مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی است و با ایجاد زیرساخت‌های مناسب امکانات مناسب در این زمینه را فراهم کنیم، افزود: ورودی کوچه‌ها، خیابان‌ها، بلوار، اصلاح هندسی شهر فومن، پسماند و زباله گلکاری در میادین جزو کارهای اساسی است که مدیرت شهری باید به آن توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار از سوی کمیته برنامه‌ریزی برای مبلمان شهری فومن، ادامه داد: روکش آسفالت خیابان منتهی به فرمانداری، نصب دوربین برای تامین ترافیک، اختصاص یک معدن شن برای شهرداری بخشی از برنامه‌های آینده شهرداری فومن است.

شهردار فومن همچنین از مرمت پل خشتی(خشتاپورد) خیابان مولوی فومن خبر داد و اظهارکرد: بازسازی و مرمت این پل حدود ۲۵ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

غلام نیا فومنی با بیان اینکه در این پروژه جدول‌گذاری، چراغانی، گل‌کاری توسط شهرداری فومن انجام شده است، افزود: برای آسفالت این پروژه نیازمند اعتبار ۲۵ میلیون تومانی هستیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری فرمانداری و میراث فرهنگی شهرستان فومن با شهرداری این شهر در اجرای این طرح، گفت: امیدواریم با همدلی و همکاری بیشتر بتوانیم در زمینه اجرای پروژه‌های عمرانی گام‌های بیشتری برداریم.

افتتاح واحد اقامتی بومگردی عنبربو در روستای شولم

واحد اقامتی بوم‌گردی عنبربو در روستای شولم نیز از دیگر پروژه های افتتاحی در این روز بود که رئیس اداره میراث فرهنگی فومن با بیان اینکه این واحد بوم‌گردی با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ساخته و بهره‌برداری شد.

حسینی نسب با بیان اینکه این دومین پروژه بوم‌گردی بهره‌برداری شده در این شهرستان است، این واحد بوم‌گردی در زیربنای ۵۰۰ متر و با ایجاد فرصت شغلی برای ۱۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۲۰ نفر غیرمستقیم راه‌اندازی شده است.

کد خبر 4536529

منبع: مهر

کلیدواژه: پروژه عمرانی دهه فجر فومن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۶۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • برگزاری آیین بهره‌برداری از پروژه تعریض و ایمن‌سازی بزرگراه آزادگان
  • حل دو مشکل اصلی در بزرگراه آزادگان | فاز دوم فتح-باغستان تا پایان شهریور افتتاح می شود
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد