Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با اشاره به این‌که اوج اقتدار و آزادی جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی به شمار می‌آید، گفت: دشمنان در ۴۰ سال گذشته لحظه‌ای از ستیز با انقلاب اسلامی دست برنداشتند. ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار سرتیپ علی فدوی امروز در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران اظهار داشت: اکنون نظام جمهوری اسلامی بیش از گذشته در اوج اقتدار و آزادی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این‌که اوج اقتدار و آزادی جمهوری اسلامی ایران از الطاف الهی به شمار می‌آید، بیان کرد: دشمنان در چهل سال گذشته لحظه‌ای از ستیز با انقلاب اسلامی دست برنداشته‌اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به هشت سال دفاع مقدس و توطئه‌های دشمنان علیه ایران خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواستند جبهه حق در کشورهایی نظیر عراق، سوریه، لبنان و فلسطین با شکست مواجه شود اما جبهه باطل هیچگاه به پیروزی نرسید.

اهواز| چهل‌ سالگی انقلاب به کابوسی برای دشمنان تبدیل شده استرویداد استارتاپی تخصصی کارآفرینی اجتماعی کشور در اهواز برگزار می‌شودخوزستان| گردهمایی مسئولان بسیج علمی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود

سردار فدوی با اشاره به این‌که قرار داشتن جمهوری اسلامی ایران در مدار حق دلیل پیروزی نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: هر ملت و امت متصل به قدرت بی‌پایان خداوند متعال، در برابر همه دشمنی‌ها و کینه‌توزی‌ها برتر بوده و به پیروزی می‌رسد.

به گزارش تسنیم، دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده، ویژه فرزندان کارکنان سپاه پاسداران سراسر کشور از تاریخ 18 تا 20 بهمن ماه سال جاری در مجموع ورزشی شهرک نفت اهواز برگزار شد. 

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۶۷۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: عملیات وعده صادق استثنایی ترین تصمیم یک نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • سردار سلامی: «وعده صادق» استثنایی‌ترین تصمیم نظام بود
  • جمهوری اسلامی با جنگ‌ها و تحریم‌ها قوی‌تر می‌شود | حمله به اسرائیل همه جهان را آرام کرد | در عملیات وعده صادق هیچ ایرانی از واکنش دشمن نترسید
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود