Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@23:56:13 GMT

شیطنت منشا و ایسما روی نیمکت استقلال (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۰۹۵۶

دو مهاجم نیجریه ای استقلال امروز از روی نیمکت مشغول تماشای بازی تیم شان مقابل پیکان هستند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلالی ها هر چند در ترکیب خود بازیکن خارجی ندارند اما وینفرد شفر تصمیم گرفته تا دو مهاجم تازه وارد خود را نیمکت نشین کند و احتمالا در نیمه دوم از آنها استفاده خواهد کرد.


با تصمیم شفر در کنار سید حسین حسینی که امروز نیمکت نشین است، خسرو حیدری، میلاد زکی پور، مهدی قائدی، رضا آذری و میثم تیموری نیز نیمکت نشین خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار این بازیکنان شفر دو مهاجم جدید نیز روی نیمکت دارد و ایسما و منشا نیز روی نیمکت حضور خواهند داشت تا شاید در نیمه دوم  به ترکیب استقلال اضافه شوند.این دو روی نیمکت به شدت مورد توجه عکاسان بودند و شیطنت شان هم گل کرده بود.

 

 

 

 

گادوین منشا اسماعیل گونسالوس استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: گادوین منشا اسماعیل گونسالوس استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!

نظرات مختلفی راجع به آینده مکس الگری روی نیمکت یوونتوس وجود دارد. با وجود انتقادات هواداران، این سرمربی هم‌چنان از حامیان بسیاری برخوردار است

طرفداری | با وجود راهیابی یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا و طی‌کردن ۹۹ درصد راه کسب سهمیه لیگ قهرمانان، بیشتر هواداران این تیم معتقدند ماسیمیلیانو الگری شخص مناسبی برای نشستن روی نیمکت بیانکونری نیست و او باید در پایان فصل جاری، تورین را ترک کند.

اما جیووانی گالئونه‌، سرمربی سابق و دوست صمیمی ماسیمیلیانو الگری نظر دیگری دارد و فکر می‌کند در حال حاضر، هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای برای اخراج مکس وجود ندارد. گالئونه در گفتگو با گاتزتا گفت:

الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین شده است، پس چرا باید یوونتوس را ترک کند؟ تیاگو موتا مربی خوبی است، اما هدایت یوونتوس کاملا متفاوت از هدایت بولونیا است. با بازیکنانی مثل پاولوویچ، مودریچ، کوپماینرس و زیرکزی، یوونتوس می‌تواند به اینتر نزدیک شود.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • (تصاویر) وضع ناگوار حاشیه‌نشین‌های مرادآباد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • تنبیه به سبک یورگن کلوپ؛ نصف ترکیب لیورپول نیمکت‌نشین شدند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند