Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-07@05:18:17 GMT

ساحل فروشی در قشم؟

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۱۰۷۷

نماینده هرمزگان در شورای عالی استان‌ها با اشاره به فروش سواحل در قشم ظرف سال‌های گذشته، گفت‌: باید نهادهای قانونی و قضائی به این موضوع ورود پیدا کنند. آفتاب‌‌نیوز : یعقوب دریانورد در حاشیه برگزاری چهاردهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها در جمع خبرنگاران در تشریح مسائل مختلف استان هرمزگان، اظهار کرد: استان هرمزگان در بخش دریایی و سواحل آن ظرفیت‌های بالقوه‌ای دارد، همچنین در گذشته اسکله‌های مرزی در قشم وجود داشته که به دلیل برخی از قاچاق‌های صورت گرفته شده این اسکله‌ها امروز تعطیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه صحبت‌های خود به جذب توریسم و گردشگری اشاره کرد و افزود: استان هرمزگان در جذب توریسم و گردشگری از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و سواحل دریایی و جنگل حرا و آب و هوایی این استان از دلایل اصلی در مسیر جذب توریسم و گردشگر است.
نماینده مردم هرمزگان در شورای عالی استان‌ها در بخش دیگری از صحبت‌های خود، ادامه‌ داد: امیدوارم که در آینده با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته شده اقدامات مؤثری در جهت جذب گردشگر در استان هرمزگان انجام شود. در سال‌های گذشته شاهد فروش سواحل در قشم بود ایم. موضوعی که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ شود چرا که بخش عمده‌ای از قشم را همین مساله تحت الشعاع قرار داده است و آسیب‌های بسیاری را به همراه داشته است.
وی در پایان تاکید کرد: زمین فرودگاه در دولت آقای احمدی نژاد توسط مدیر کل میراث فرهنگی استان در آن مقطع فروخته شد که با پیگیری‌های صورت گرفته و ورود سازمان بازرسی به این موضوع در حال حاضر این پرونده در دستگاه قضائی در حال‌ پیگیری است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است

به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس اعلام این وبگاه، حادثه در جریان یک تمرین رزمی نزدیک ساحل فلوریدا رخ داد؛ مجروحین این حادثه به بیمارستان دانشگاه «ساوانا» منتقل شدند.

این در حالیست که ۵ ملوان به منظور دریافت مراقبت‌های بیشتر به بیمارستانی در ایالت جورجیا منتقل شدند.

به گزارش میلیتری تایمز، نیروی دریایی آمریکا ماهیت این حادثه و یا عملیات ویژه مذکور را فاش نکرد و تنها گزارش داد که حادثه حین برگزاری یک تمرین رزمی رخ داده است.

همچنین در این حادثه ۲ فروند «هاورکرافت» نیروی دریایی آمریکا که برای جابجایی نیروها و تجهیزات از کشتی به ساحل استفاده می‌شدند، سانحه دیده اند.

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) تا کنون بیانیه‌ای در خصوص ماهیت این رویداد منتشر نکرده است.

کد خبر 849452 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • راه‌اندازی آمبولانس دریایی در پهنه سواحل مَکُران ضروری است
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • دیدنی‌های رایگان دبی؛ معرفی تفریحات رایگان دبی
  • ۶۰ نقطه حادثه خیز در سواحل رشت شناسایی شد
  • (ویدئو) لحظه فرود اضطراری یک هواپیما در ساحل
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه