Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – ایرنا – نمایشگاه توسعه صادرات مواد غذایی، آرایشی بهداشتی، محصولات ساختمانی روز پنجشنبه با حضور هیات بازرگانان ایرانی و عراقی در محل نمایشگاه دائمی بین المللی منطقه آزاد اروند گشایش یافت.

به گزارش ایرنا رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در حاشیه این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه حدود 90 شرکت تولیدی انواع محصولات صنعتی، غذایی، آرایشی و بهداشتی، مصالح ساختمانی، لوازم چوب ، مبلمان خانگی، اداری و آموزشی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هانی فیصلی افزود: این نمایشگاه به مدت سه روز برای بازدید عموم و به خصوص بازرگانان و تجار عراقی دایر خواهد بود.
وی عمده حضور شرکت های تولیدی از استان های تهران، خراسان رضوی، فارس، خوزستان، اصفهان، گلستان عنوان کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های منطقه آزاد اروند و همسایگی با عراق و در راستای شناسایی و معرفی محصولات تولیدی داخل و حمایت از کالاهای ایرانی هیات بازرگانی و تجار عراقی به این نمایشگاه دعوت شدند.
وی افزود: قرار است در این سه روز نشست های مشترک بین هیات های ایرانی و عراقی و تجار و بازرگانان جهت بررسی مسایل و مشکلات پیشروی صادرات کالاهای ایرانی برگزار شود.
وی ادامه داد: هیات رئیسه اتاق بازرگانی بصره، اتاق صنایع بصره عراق، اتحادیه رجال العمال و اتحادیه جمعیت زنان بازرگان از مهمانان دعوت شده در این نمایشگاه می باشند.
7100/6064

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد نمايشگاه توسعه صادرات محصولات ايراني آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند

بخش آنژیوگرافی برای نخستین بار در منطقه دستگاه آنژیوگرافی توسط سازمان منطقه آزاد اروند خریداری و در بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان راه‌اندازی شد.

به گفته سید مهدی موسوی مدیر بهداشت و سلامت سازمان منطقه آزاد اروند مسئول مراحل و چگونگی خدمات‌دهی بخش آنژیوگرافی بیمارستان آیت‌الله طالقانی، از طریق درگاه‌های رسمی دانشگاه علوم پزشکی آبادان به عموم شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این مسئول گفت: هدف از این اقدام بر اساس نیازسنجی صورت گرفته و نظر به مراجعه شهروندان برای انجام مراحل آنژیوگرافی به مرکز استان و دیگر استان‌های همجوار بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • آفریقا فرصت‌های زیادی برای صنعتگران و تجار ایرانی دارد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند
  • راهیابی نمایندگان اتاق بازرگانی ارومیه به هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و ترکیه
  • تلاش برای تحقق شعار سال و شکوفایی اقتصاد خوزستان
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را
  • حضور تولیدکنندگان زنجانی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • انتقاد رییس اتاق بازرگانی تهران از دلار ۴۰ هزار تومانی: دولت هم چوب را می‌خورد هم پیاز را/ دود این سیاستها به چشم صادر کننده‌ها می‌رود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد