Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-01@01:51:54 GMT

شعله های گاز طبیعی در پنج روستای رامسر روشن شد

تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۲۴۴۸

شعله های گاز طبیعی در پنج روستای رامسر روشن شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر عامل شرکت گاز مازندران در مراسم بهره برداری از این طرح گفت که بر اساس طرح 100 روزه استاندار ، هر روز یک روستای مازندران از نعمت گاز طبیعی بهره مند می شود.
جعفر احمدپور با بیان اینکه طرح گاز رسانی به روستاهای کشور از رویکرد دولت تدبیر و امید است، افزود: در این مدت بیش از 2 هزار و 47 روستای مازندران عملیات گازرسانی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اشاره به گازرسانی به پنج روستای رامسر گفت: طرح گازرسانی به این روستاها ظرف دو سال با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد تومان انجام شده است.
وی افزود: برای گازرسانی به این روستاها 31 کیلومتر شبکه گذاری شده و 700 مشترک در این روستاها شامل بهار پشته ، طالش سرا ، لترنسا ،لتر و گانکسر از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران همچنین از طرح گازرسانی به مناطق جواهرده و جنت رودبار و اشکور رامسر خبر داد و گفت : این طرح قرار است در سال 98 در این مناطق اجرایی شود.
وی افزود: با وجود تحریم ها و دشواری تامین اعتبار و تاسیسات در بخش گاز رسانی علی رغم کندی عملیات توانستیم با تحریم ها مقابله کنیم .
شهرستان 70 هزار نفری رامسر در غرب مازندران قرار دارد.
/1602/9922/1654
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 گاز مدیر عامل شرکت روستای رامسر طبیعی جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج

علی اسماعلی مدیر حج و زیارت مازندران عصر دوشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران حج عمره مفرده از فرودگاه ساری با اظهار اینکه پس از سال ها وقفه با پیگیری صورت گرفته از سوی مسؤولان حج زیارت، سفر حج عمره مفرده از سر گرفته شد، افزود: امروز دو کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر از مازندران و ۸۵ نفر از گلستان روانه سرزمین وحی شدند.

وی گفت: کاروان حج عمره با یک پرواز عصر امروز از فرودگاه ساری انجام شدند.

وی هزینه سفر عمره مفرده را ۴۲ میلیون تومان بیان کرد و گفت: کارهای مرتبط با سفر حج تمتع شامل انجام آزمایشات و برپایی کلاس‌های آموزشی برای زائران در دست اقدام است و اعزام زائران نیز از روز شش تا ۱۲ خرداد انجام می‌شود.

اسماعیلی گفت: هزینه سفر حج تمتع در سال جاری تقریباً ۱۶۰ میلیون تومان تا ۱۹۰ میلیون تومان در نوسان است.

مدیر حج وزیارت مازندران به زائران توصیه کرد تا از ظرفیت معنوی سفر حج بهره گیرند و گفت: همچنین از آوردن داروهای ممنوع پرهیز کنند و باید به عنوان میهمان، قوانین مقرراتی کشور عربستان را رعایت کنیم.

کد خبر 6091859

دیگر خبرها

  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • اعزام کاروان زائران مازندران و گلستان به سفر حج
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • تنها پل چوبی روستای شورکش بر اثر باران سیل آسا تخریب شد + فیلم