Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سرانه ورزش در قبل از انقلاب اسلامی در استان ‌۶ سانتی متر بوده ‌و امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به ۹۰ سانتی‌متر افزایش یافته است. ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۰ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، تأثیر ورزش در اجتماعی شدن، شخصیت، اخلاق و رعایت حقوق دیگران،کاهش افسردگی، کاهش اضطراب، پر کردن اوقات فراغت و فرهنگ برکسی پوشیده نیست اما این مبحث تاثیرگذار در زندگی اجتماعی و سلامت و رشد و بالندگی و نشاط بسان همه نامرادی‌ها و غفلت‌های دوران قبل از انقلاب اسلامی در استان ایلام نیز فراموش شده بوده است و برای مقایسه عملکرد حوزه ورزش در استان ایلام قبل و بعد از انقلاب اسلامی صاحب نظران را بر این باور مصمم کرده است که «کارنامه ورزشی  استان ایلام  با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثمرات انقلاب 40 ساله ــ استان‌ها| شاخص بهره‌مندی ‌آذربایجان غربی از نعمت گاز به 83 درصد ‌رسید‌ثمرات انقلاب 40 ساله ـ استان‌ها| رشد 1200 درصدی توسعه راه‌های مواصلاتی در استان اصفهانثمرات انقلاب 40 ساله‌ ــ استان‌ها| کهگیلویه و بویراحمد بدون صنعت به صادر‌کننده سیمان تبدیل شد

بهروز حیدرزاده در پاسخ به ارائه گزارش مقایسه‌ای در حوزه ورزش استان ایلام قبل و بعد از انقلاب اسلامی در گفت‌ و‌گو با خبرگزاری تسنیم در ایلام اظهار داشت: کارنامه ورزشی  استان ایلام  با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: سرانه ورزش در قبل از انقلاب اسلامی در استان ایلام 6 سانتی متر بوده ‌و امروز در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به 90 سانتی متر افزایش یافته است.

وی در خصوص ورزش‌های قهرمانی عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی حتی یک مورد مدال آوری در استان ایلام مسبوق به سابقه نیست اما به یُمن انقلاب اسلامی بیش از 1000 مدال توسط ورزشکاران ایلامی به دست آمده است.

وی حضور در مسابقات جهانی و احراز مقام یکم در ورز‌ش‌های قهرمانی توسط ورزشکاران ایلامی را از برکات انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امروز در تمام نقاط استان ایلام سالن‌های ورزشی فعال و دسترسی برای تمام افراد به ورزش مهیاست.

سالن‌های ورزشی ژیمناستیک، رزمی، تیراندازی، و سالن ورزشی بانوان، 124 ورزشکار خانم و آقا، در رشته‌های مختلف ورزشی به اردوی تیم ملی، جذب 34 نفر از ورزشکاران ایلامی در رشته‌های مختلف به تیم ملی، دارا بودن سالن اختصاصی 98 درصد هیات‌های ورزشی در سطح استان‌ایلام مورد اشاره مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام که افزود: رصد سیاست‌گذاری و هماهنگی برنامه‌های حوزه جوانان و سمن‌ها از دیگز برکات انقلاب اسلامی است که قبل از انقلاب وجود نداشته است.

انتهای پیام/ش

R7718/P4001/S6,52/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۴۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علی احسانی مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر و مدیر اجرایی المپیاد فناورانه استان تهران با اعلام این خبر گفت: اولین المپیاد ورزشی فناورانه دانشجویی با حضور دانشجویان دانشگاه های وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی در سه بخش ورزش رباتیک، ورزش های دیجیتال و فیجیتال و فناوری و نوآوری در ورزش در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این المپیاد ورزشی به همت دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور دانشجویان، برگزار می شود.

مدیر تربیت بدنی دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: دانشجویان علاقه مند به شرکت در اولین دوره المپیاد ورزشی فناورانه تا ۲۵ اردیبهشت ماه فرصت دارند جهت ثبت نام به ادرس اینترنتی https://setav.ir.stso مراجعه کنند.

کد خبر 6098224

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • مهم‌ترین ورزشی که می‌تواند شما را جوان نگه دارد (فیلم)
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • همه چیز درباره المپیاد ورزش‌های فناورانه + لینک ثبت نام