Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@04:41:27 GMT

مرگ سالا تایید شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۱۴۴

جسدی که در کانالش مانش پیدا شده بود متعلق به بازیکن آرژانتینی است. ناطقان: به نقل از ESPN، رسانه‌های فرانسوی و پلیس دورست، اعلام کردند جسدی که در کانال مانش پیدا شده متعلق به امیلیانو سالا است.

یکشنبه هفته جاری بقایای هواپیمایی که بازیکن آرژانتینی در آن حضور داشت پیدا شد و یک روز بعد رسانه‌های انگلیسی اعلام کردند جسدی در بین این بقایا دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دیروز این جسد ناشناس از میان آب‌ها بیرون آورده شد و بامداد امروز (جمعه) مشخص شد که به مهاجم کاردیف تعلق دارد.

بازیکن آرژانتینی دوشنبه هفته گذشته نانت را به مقصد کاردیف ترک کرد اما هواپیمایش در کانال مانش از رادار محو شد. سالا قرار بود از فردای آن روز نخستین تمریناتش را با تیم انگلیسی انجام دهد. او به تازگی نانت را ترک کرده و با کاردیف قرارداد امضا کرده بود.

در هواپیما به جز سالا خلبان حضور داشت که هنوز جسد او پیدا نشده است. منبع: ایسنا برچسب ها: مرگ ، سالا ، تایید

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مرگ سالا تایید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • عصبانیت ستاره یونایتد: دست از آزارم بردارید
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • رختکن چلسی مخالف اخراج مائوریسیو پوچتینو
  • شوک به هواداران آرژانتین و چلسی
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • محکومیت تکرار تقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • محکومیت تکرارتقاضای غیرقانونی قضات آرژانتینی درباره اتباع کشورمان
  • مقامات آرژانتینی از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند