Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@22:57:33 GMT

ساختار سازمان اوقاف بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۶۷۸۳

ساختار سازمان اوقاف بازنگری می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا هوشیار، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه درنشست هم‌اندیشی با کارکنان مجموعه  اوقاف مازندران اظهار کرد: نیروی انسانی بهترین سرمایه برای هر سازمان به شمار می‌رود و با نیروی انسانی می‌توانیم بهترین بهره‌برداری را ظرفیت‌ها داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف سازمانی باید تعامل بین نیروی انسانی در سازمان اوقاف وجود داشته باشد، افزود: تغییراتی در ساختار سازمان اوقاف داریم که در راستای احیای موقوفات و کمک به نیروی انسانی این سازمان صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه اصلاح ساختار سازمان اوقاف تا حاصل شدن نتیجه مطلوب ادامه دارد، تصریح کرد: در ساختار جدید برنامه‌ها از شهرستان به استان و سپس به سازمان ارائه خواهد شد و ما به‌دنبال بومی‌سازی برنامه‌ها در استان‌ها هستیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: تجربه نیروی انسانی برای ما بهترین سند است و هر نیروی انسانی با توجه به مدرک تحصیلی در قسمت‌های مربوطه به‌کارگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه با متخلفان و تضییع کنندگان حق و حقوق موقوفات طبق قانون برخورد می‌شود، اضافه کرد: همه ما به‌دنبال این هستیم که موقوفات را احیا کنیم و این مسئله وظیفه شرعی و قانونی ما است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه، انقلاب اسلامی را یک نعمت برای کشور دانست و بیان کرد: اگر از انقلاب اسلامی نتوانستیم برای خدمت به مردم به‌خوبی بهره‌گیری کنیم، ضعف و اشکال در ما مسئولان است.
هوشیار در پایان گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه مهم است و می‌تواند برای مردم و نیازمندان جامعه خیر و برکت داشته باشد.

کد خبر 4537204

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه موقوفات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم

به گزارش جام جم آنلاین، امیرسرتیپ علیرضا صباحی فرد در آئین تجلیل از اساتید نمونه مراکز علمی و پژوهشی این نیرو اظهار داشت: پیشرفت علمی و نظامی ایران به ویژه در عرصه علوم پدافندی واقعیتی غیر قابل انکار است و اگر در زمینه پیشرفت علمی لحظه‌ای توقف داشته باشیم آینده و سرنوشت کشور و نظام اسلامی‌ دچار چالش می‌شود و به طور قطع به سرنوشت برخی کشورها دچار می‌شویم که توان دفاع در برابر متجاوز را ندارند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش درباره اینکه پیشرفت علمی در تمامی عرصه‌ها موجب مقبولیت یک کشور در عرصه جهانی و معادلات منطقه‌ای می‌شود، افزود: تکیه بر دانش بومی در شرایط تحریم‌های ناجوانمردانه موجب تغییرات اساسی و بنیادی در مجموعه نیروی پدافند هوایی شده و روز به روز بر اقتدار و افزایش توانمندی این نیرو اضافه می‌شود.

سرتیپ صباحی‌فرد با تاکید بر اینکه گزینش نیروی انسانی متخصص، فنی و کارآمد همواره در اولویت اول این نیرو است، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی زبده، با ذکاوت و با بصیرت موجب ارتقای دستاوردهای خطیر و قابل توجهی در بطن نیروی مقتدر پدافند شده که باید این گنجینه ارزشمند را ارج نهاد.

وی با اشاره به اینکه سکوت دنیا در برابر جنایات رژیم صهیونیستی محکوم است، گفت: کوچکترین سکوت در برابر دشمن و نسل‌ کشی آشکار اسرائیل خیانت به بشریت است.

وی افزود: با تمام توان و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بسترها در راستای افزایش توانمندی تسلیحاتی گام برمی‌داریم و به هیچ تهدیدی توجه نمی‌کنیم.

دیگر خبرها

  • سکوت در برابر جنایات صهیونیست‌ها محکوم است | به هیچ تهدیدی توجه نداریم
  • ساخت روزانه ۲.۵ کلاس درس در استان اصفهان
  • رئیس سازمان اوقاف: فناوری منزلت می‌آورد
  • تلاش برای راه‌اندازی دانشگاه‌های وقفی در کشور
  • کمبود نیروی انسانی ماندگار چالش اصلی بهداشت ودرمان هرمزگان
  • اخذ سند مالکیت امامزاده بی‌بی خدیجه خاتون(ع) شهرستان میبد
  • معلم مولد نیروی انسانی و گران‌ترین ثروت است
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟