Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-07@22:49:31 GMT

بنتلی با ۱۶۰ میلیون دلار ضرر جشن صد سالگی گرفت

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۸۱۲۴

بنتلی با ۱۶۰ میلیون دلار ضرر جشن صد سالگی گرفت

بنتلی جشن صد سالگی این کارخانه را از این هفته با نمایش اولین ماشین مسابقه‌ای خود و قدیمی‌ترین ماشینی که از این کارخانه موجود است آغاز می‌کند.

 

اون بنتلی (Owen Bentley)، موسس کارخانه در سال ۱۹۱۹ اولین ماشین خود به نام EXP1 را در کارگاهی در خیابان بیکر در مرکز لندن ساخت.

 

او کمی بعد با استفاده از قطعات EXP1، دومین ماشین به نام EXP2 را در کارگاه جدیدش در شمال لندن ساخت و آن را در نمایشگاه خودروی المپیا نمایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همان ماشینی است که این هفته در نمایشگاهی در پاریس به نمایش گذاشته می‌شود.

 

خودروساز لوکس انگلیسی در حالی صد سالگی خود را جشن می‌گیرد که فولکس‌واگن، مالک این کارخانه، هشدار داده که بنتلی تنها دو سال فرصت دارد تا به سوددهی برسد.

 

خانواده‌های پیه‌ش و پورشه که سهامداران اصلی گروه خودروسازی فولکس‌واگن هستند در مصاحبه‌هایی اعلام کرده‌اند بنتلی برای سودآور شدن فرصت زیادی ندارد.

 

وولفگانگ پورشه به یک روزنامه آلمانی گفته است: «مهم است هر عضو گروه فولکس‌واگن در سودآوری سهم داشته باشد. در حال حاضر بنتلی سهمی ندارد و این باعث نارضایتی ما است.» هانس مایکل پیه‌ش هم به این روزنامه گفته که یک یا دو سال بیشتر فرصت نیست.

 

بنتلی در ۹ ماه اول سال ۲۰۱۸ بیش از صد و بیست میلیون پوند (حدود ۱۶۰ میلیون دلار) ضرر کرد و فروشش ۱۱ درصد کاهش یافت.

 

موتورهای دوازده سیلندر بنتلی آلودگی زیادی تولید می‌کند و اجرای استاندارد جدید آلودگی خودروها در اروپا ضربه سختی به این شرکت زد. هم‌زمان مبارزه با تجمل‌گرایی در چین باعث کاهش فروش این شرکت در بزرگترین بازار خودروی جهان شده است.

 

با این حال،‌ آدریان هالمارک‌،‌ مدیر جدید بنتلی می‌گوید که با آمدن مدل هیبرید از شاسی‌بلند این کارخانه و نسل جدید مدل کنتینانتال، بنتلی در سال ۲۰۱۹ دوباره سودآور خواهد شد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد

ابوطالب اربابی پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی در سن ۸۷ سالگی به علت کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پدر شهید علی اربابی امروز دوشنبه ساعت ۱۲ ظهر در  غسالخانه قاین و مراسم تدفین ساعت ۱۴ در روستای کرغند برگزار می‌شود.  

شهید علی اربابی در سال ۱۳۶۶ در ماووت در سن ۱۸ سالگی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ◄ متروی قم در پیچ ؛ واگن 6 میلیاردی به 51 میلیارد رسید!
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • پدر شهید جاویدالاثر علی اربابی آسمانی شد
  • ۱۰ واگن جدا شده محموله های ترانزیتی افغانستان به مرز رازی رسید
  • چگونه واگن اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • (تصویر) تغییر چهره بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • بازیگر پایتخت در سن ۷۱ سالگی |‌ عکس
  • چگونه واگن‌ اسبی در دست‌انداز رضاشاه افتاد؟
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی