Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@14:48:43 GMT

یادواره شهدای روستای بَی بخش چوار برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۷۸۷۰۶

یادواره شهدای روستای بَی بخش چوار برگزار شد

ایلام - ایرنا- به مناسبت گرامی داشت چهلمین پیروزی انقلاب اسلامی یادواره شهدای ‌روستا 'بَی' بخش چوار شهرستان ایلام‌ با حضور مردم و مسئولان برگزار شد،

به گزارش ایرنا فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در این مراسم اظهار داشت: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست به همین منظور یادواره شهدای «روستای بَی» بخش «چوار» گامی است در جهت شناخت یاد و نام و خاطره شهدایی که رفتند تا ما در کشور اسلامی ایران با افتخار و عزت زندگی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ جمال شاکرمی گفت: برتری کشور ایران در منطقه و تاثیرگذاری در جهان و به وحشت انداختن دشمنان و تلاش آنان برای ایجاد فضای ایران هراسی ناشی از اقتدار انقلاب اسلامی است که توسط شهدا و با ادامه راه شهدا به دست آمده است.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام شناخت دوست و دشمن «تولی و تبری» و بصیرت را توصیه و راه شهدا خواند و افزود: پیروزی در مقابله با توطئه‌چینی دشمن، جنگ اقتصادی و حربه رسانه‌ای دشمنان با استمرار راه شهدا ممکن و میسر است.
6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي چهل سالگي انقلاب يادواره شهداي شهداي چوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۷۸۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای دانش آموز در یزد 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بیست و نهمین یادواره شهدای دانش آموز و مسئولین اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد در یزد برگزار می‌شود.      این مراسم معنوی چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۱۹ در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان یزد واقع در کوچه حنا، انتهای خیابان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • یادواره شهدای دانش آموز در یزد 
  • یادواره شهدای روستای ارکان بجنورد
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان