Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در آیین افتتاح طرح گاز رسانی به دهستان هکان بخش مرکزی جهرم که روز جمعه و در هشتمین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت، اعلام شد: این طرح گاز رسانی در مسیری به طول 81 کیلومتر و با اعتبار 80 میلیارد ریال به انجام رسیده است.
دهستان هکان شامل روستاهای، کناردان، قلات، نظرآباد، برج خان‌کرم، اقبال‌آباد و باغ عوض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین در مورد پروژه خط انتقال گاز و ایستگاه تقلیل فشار روستای حسین آباد بخش مرکز جهرم نیز عنوان شد: برای اجرای این طرح 450 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس در مراسم افتتاح طرح های یاد شده بیان کرد: برای راه اندازی این پروژه ها، 34 هزار و 603 متر شبکه فلزی و پلی اتیلن، یک ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS- TBS، یک ایستگاه CGS و یک ایستگاه حفاظت، مورد استفاده قرار گرفته است.
غلامعباس حسینی افزود: همچنین 2 دستگاه صاعقه‌گیر نیز در روستاهای باغ عوض، اقبال‌آباد، برج خان کرم، نظرآباد و قلات در دهستان هکان نصب شد.
وی اظهار کرد: برای گاز رسانی به روستای حسین‌ آباد قبله بخش مرکزی و با احتساب طرح های گاز رسانی به روستاهای خرم‌آباد و سروو و خط تغذیه تقویتی شهر جهرم و گازرسانی به بیمارستان 310 تختخوابی و دانشگاه جهرم، 105 میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.
این طرح ها با حضور رئیس کمیسیون عمران و نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی و معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه شهرستان جهرم افتتاح شد.
شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.
9910 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 برج تغذیه خانوار روستایی مجلس شورای اسلامی مدیر عامل شرکت جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۰۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۵۸۰ خانوار روستایی خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • تعداد خانه های هلال زنجان به ۲۴۸ باب رسید
  • آغاز ساخت ایستگاه مخابراتی احمد آباد-جوزار بویین میاندشت
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد