Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@20:49:22 GMT

40 دستگاه ویلچیر به نیازمندان ورامین اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۶۸۱۱۴۱

40 دستگاه ویلچیر به نیازمندان ورامین اهدا شد

به گزارش ایرنا، این 40 دستگاه ویلچیر توسط اتاق اصناف شهرستان ورامین به منظورهمکاری با اداره بهزیستی شهرستان تهیه شده که در حاشیه اقامه نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته ورامین به نیازمندان شهرستان اهدا شد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان ورامین در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: طرح اهداء 40 دستگاه ویلچیر با هدف حمایت از تولید داخلی و کمک به نیازمندان همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده و طی هفته آینده نیز با اهداء 16 دستگاه دیگر ادامه پیدا می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدعباس میری افزود:قیمت هر دستگاه ویلچیر با نرخ آزاد بیش از 10 میلیون ریال است که اتاق اصناف ورامین با همکاری یکی از شرکت های داخلی ، هر دستگاه را با قیمت 3 میلیون و 600 هزار ریال خریداری و در اختیار افراد نیازمند قرار گرفت.
ورامین با بیش از 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
بیش از 4 هزار معلول از خدمات بهزیستی ورامین برخوردار می باشند.
تهرام/7254//6139
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بهزیستی پیروزی انقلاب اسلامی حمایت از تولید دستگاه ورامین جشنواره فجر قیمت گوشت 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۶۸۱۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • تخصیص ۶.۶ میلیارد ریال وام به نیازمندان شهرستان جم
  • اصناف متخلف محلات هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه شدند
  • تشدید نظارتهای صنفی درچهارمحال و بختیاری